Bekkenløsning

borga001

Elsker forumet
Har begynt å få vondt i rygg og bekken allerede. Hadde det skikkelig sist jeg gikk gravid også. Da var det så ille at jeg måtte bruke krykker. Håper bare det ikke blir like ille denne gangen. Noen flere som plages med det samme?

Fikk problemer med vondt i lysken og korsryggen, samt nedover setet på ene siden forrige uke. Lege sa at det er påbegynnende bekkenløsning [emoji20] Vondt å gå for mye, ligge på høyre side eller stå med bena litt fra hverandre. Håper ikke det blir verre fremover...

Ja! Gjør vondt forran og bak og stråler nedover i beina [emoji15]

Ja har vært plaget siden uke 8, (uke 14 i dag) var hos kiropraktoren min i går for å sjekke om det også kunne være noen låsninger som plaget meg, men nope det var Kun bekkenløsning:confused:

Uffja. .hatt vondt siden uke 8 ca..:( Er 16+0 i dag, og blir bare værre for hver uke. .hadde det sist og ,men da satte det ikke igang så tidlig.

Jupp.. begynte å merke det ganske tidlig. Satt overskrevs på en sånn tursekkstol å pilka i påsken og klarte nesten ikke gå etterpå hadde dette med 1 også og håpte jeg skulle slippe unna, men kjennes desverre ikke sånn ut. Er 16+2.

Har hatt én dag for flere uker siden hvor det var VELDIG vondt i bekkenleddet bak på høyre side og alt jeg gjorde var vondt, men etter det har det bare vært småvondt innimellom heldigvis :) Men forberedt på at det kan bli mye verre etterhvert...
Merker det er verre hvis jeg har vært i lite bevegelse en dag.

Har hatt smerter pga bekkenløsning fra tidlig i svangerskapet. Hadde dette sist sv også. Begynt hos fysioterapaut allerede for å løsne opp litt innimellom :)

Off :( Får så vondt av å lese om dere som har bekkenløsning. Det høres så utrolig lite godt ut, og man blir jo så begrenset! Håper dere slipper unna det verste, og at dere får god behandling!
Og ikke minst at dere får god hjelp av partneren - la han overta hele ansvaret for hus og hjem fremover. Det gagner dere alle :)

Ja plages med bekkenløsning desverre. Går til fysio 1 gang i uka.. Hadde kraftig bekkenløsning sist... Hadde håpet jeg skulle slippe denne gangen men...

Ja, startet for fullt her... 13+0 i dag!
Hadde det ille forrige svangerskap også så var forberedt!

Begynner å kjenne det selv.
Kommer til å ta det opp med kiropraktoren min på mandag. For jeg kan ikke bli sykemeldt så må komme meg ovenpå snarest mulig.

Det er forresten mye god info her:

https://bekkenlosning.no/

(Jeg har vært med på å utvikle denne siden, men mener ikke å linke den for å selge noe. Men det kan være fint å lese seg opp litt selv.) [emoji5]

Ja, jeg er ganske plaget. Vært hos fysio et par ganger denne uken, og skal neste uke. Fått noen øvelser jeg skal gjøre. Har også fått tilrettelagt arbeid på jobb.

Ja plagene er allerede her. Er 15 uker nå og allerede sykemldt fra jobb pga det. Går og står hele dagen på betong gulv og det funker bare ikke. Håper jeg slipper krykker denne gangen og at jeg takler en ferietur i sommer ...

Back
Topp