Bekkenløsning?

Snart3små

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg har i det siste begynt å få smerter i korsryggen, halebeinet, på sidene av magen og ned, og på innsiden av lårene. I dag kom smertene og har enda ikke sloppet. Vart i 3-4 timer nå. Klarer ikke stå og smertene er sterkere da jeg går. Er dette bekkenløsning?

Mest sannsynligvis er dette bekkenløsning, ja. Jeg har også bekkenløsning og kjenner meg igjen i det du beskriver. Begynte som lette smerter i korsryggen før uke 12, men etter uke 12 så hadde jeg sterkere smerter i korsryggen og i symfysebeinet. Når smertene var på det verste kunne det stråle nedover mot lysken. Og ja, det er forferdelig å stå og gå. Det har hendt jeg har kollapset helt når jeg har reist meg fra sittende til stående stilling. Må derfor ta det rolig og tenke over hvordan jeg forflytter meg. Hos meg skal det ganske lite fysisk anstrengelse til før jeg får skikkelig smerter. Jeg er sykemeldt 90% og har tilrettelagt arbeid hvor jeg jobber en dag i uka. Mer klarer jeg ikke. Jeg prøver å være i aktivitet hver dag, men prøver å begrense så belastningen på bekkenet ikke blir for stor. Hender jeg bruker krykker av og til for å belaste bekkenet, særlig på dager det er som verst. Div. arbeidsoppgaver hjemme har jeg også måttet kutte ut, og overlate til samboer. :oops:

Back
Topp