Bekkenløsning...

Snart 3.e?

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Jeg håper jeg er den første og eneste i september som fått bekkenløsningsplager.:(
7+3 idag og har kjent noen små vondter i bekkenet de siste dagene når jeg har gått tur. I dag begynte det virkelig og tror det bare kommer til å bli verre.

Litt svømming og oppmyking i varmt basseng hjalp en stund, men må nok begynne med støttebånd.

Forhåpentligvis er det ingen flere som vil bli plaget av disse smertene, men hvis det blir sånn så kan vi kanskje gi hverandre gode råd fremover.

Hei, nei du er absolutt ikke den eneste.
Jobber som servitør å er på beina hele tiden å jeg sliter.
Skal ta dette opp med legen når jeg skal på kontroll om litt over ei uke til.
Har hatt bekkenløsning med begge mine barn fra før.
Det er slik nå at jeg må enkelte dager ha hjelp til å få på bukse og sko fordi jeg er ekstra vond om morgenen og kvelden.

Hei
Er ikke helt alene nei! Plages ikke noe spesielt enda, men begynte å høre klikking når jeg går idag...(Akkurat slik det begynte i forrige svangerskap) så spent på hvor raskt plagene vil komme denne gang... Greit å kunne utveksle ideer og råd underveis

Sa det faktisk til mannen idag at jeg tror jeg allerede har begynt å få vondt i bekkenet. Er bare 6+4. Hvordan skal det gå?:eek:

Jeg kjenner det godt i bekkenet etter de lengste dagene på jobb. Jobber i barnehage, så mye aktiv og på beina her også, løft og bøying i noen vonde stillinger. Vi mangler endel av hjelpemidlene jeg brukte sist - må nok etterlyse snart... [emoji20]

Jeg kjenner det også godt i bekkenet, spes symfysen.... det hadde jeg ved forrige svangerskap også men denne gangen startet det i uke 5..... er nå 8+5

Joda har merket meg litt bekkenløsning allerede... Mest på kvelden etter litt lange dager.
Er 10+2 i dag. Tror det er ca 2 uker siden det begynte[emoji85] synes det er fryktelig tidlig.

Jeg hat også begynt å merke det.. er 6 uker i dag og med mye tråkking på harde gulv på kjøpesenter så går fet nok feil vei. Men sist slo det ikke skilkelig til før i uke 19, så håper jeg kan jobbe like lenge denne gangen også♡

Back
Topp