Bekkenløsning

Lillenr3

Blir kjent med forumet
Noen andre som har fått bekkenløsning allerede?

Hvis jeg står oppe i mer enn 10-15 min (handler, støvsuger osv) så får jeg så helt forferdelig vondt nederst i magen med skambeinet og ut på kantene, samt i området rundt halebeinet. Er dette bekkenløsning? Er bare 8+4 [emoji15]

Jeg er 9+1 og har mye vondt i korsrygg og ut mot sidene om jeg står lenge

Jeg kjente bekkenløsningen før jeg testet positivt. Vi var ikke prøvere, så det var fordi jeg fikk bekkenløsning at jeg tok en test. Jeg fikk barn for bare 6 mnd siden og hadde bekkenløsning da og tror derfor jeg kjenner det så tidlig denne gangen.

Jeg kjenner det også..er bare 4 mnd siden forrige fødsel så kan kanskje ha noe med det å gjøre..jævlig vondt er det ihvertfall..ikke så mye bak mest foran i symfysen..skal ta en tur til kiropraktor igjen kan være en låsning også..håper det:rolleyes:kan være verdt å ta en tur til kiropraktor ;)

Jeg er 9+1 idag og har i 2 uker plagdes med smerter i lysken - det gå ned mot rompa men ikke noe i mageregionen.
Føles som det brenner samtidig som om noen pirker på et punkt. Er det bekkenløsning??

8+3 i dag, har hatt bekkenløsning i begge de andre svangerskapene, og kjenner det begynner å skli ut nå ja :o

Begynte å kjenne smerter i uke 5 denne gangen.. Kjente ikke noe før på slutten i forige svangerskap.. Litt skremmende.. Mest ille er det ved brå bevegelser, spre bena, sitte for lenge i samme stilling o.l. Er nå 6+1.

Begynt å kjenne det litt, er bare 7+4. Med første hadde jeg veldig lite, med andre ble det et problem, men det kom mye senere. Synes det er veldig tidlig, men er foreløpig håndterbart!

Back
Topp