Bekkenløsning?

BlackPearl85

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Hei alle vakre damer med små baby nurk i magen.

Er det noen som har hatt bekkenløsning før? Hva er symptomer på det eventuelt?

Tror jeg har hatt det et par uker nå. Ikke hatt det før. Men smerter i korsryggen når jeg sitter. Jobberbber osv

Hadde veldig bekkenløsning sist. Det begynte med veldig vondt i «skambeinet» og lysken. Så vondt bak i nedre del av rygg. Noe låsing og beina sviktet i blandt. Måtte gå med krykker, det var ikke gøy. Anbefaler å kjøpe bekkenbelte på apotek, det hjelper meg. Og ligge litt flatt i løpet av dagen. Håper ikke det blir så ille for deg!

Jeg har også smerter nederst i ryggen, men tror ikke det er bekkenløsning? Pleide få det før mensen også..
Og smerter i nedre del av magen er vel fordi det vokser inni der..

Hvor tidlig kan man eventuelt få bekkenløsning?

Har hatt smerter i bekken/hoftekuler i ca en uke nå og veldig vondt og stiv i korsryggen. Går litt stivt når jeg først reiser meg opp og begynner å gå.

Hvor tidlig kan man eventuelt få bekkenløsning?

Har hatt smerter i bekken/hoftekuler i ca en uke nå og veldig vondt og stiv i korsryggen. Går litt stivt når jeg først reiser meg opp og begynner å gå.
Jeg fikk det forrige gang rubdt uke 9,men det var visst veldig tidelig sa fysio. Denne gangen går det bedre, er snart i uke 12 og kjenner bare litt låsninger om kvelden. Tror det er veldig forskjellig når man får det. Men fysioterapeut anvefales altså!

Smerter i hofter og "under rumpeballene". Hadde samme med de to andre. Er bare i uke 9+5, aldri fått det så tidlig før.

Back
Topp