Bekkenløsning

Mamma_90

Flørter med forumet
Kan dere som har bekkenløsning, gjerne fremme, fortelle hvordan dette føles? Har fra tidligere bak på venstre side, men har den siste uken begynt å kjenne det fremme også. Føler hele underlivet, særlig mot venstre lyske og nedover låret svir. Kommer kun ved gange, går over i hvile. Lurer på om det kan være bekkenløsning eller om det er noe annet [emoji85]

Vet egentlig ikke hva jeg har selv jeg. Har vondt i korsryggen med smerter som går ned i rumpe og bak lårene. Foran har jeg vondt i lysken som brer seg i hoftene med en sånn sviende vondt når jeg sitter eller ligger. Ikke når jeg går. Vondt i hele beinet når jeg skal ha det fra gulvet og opp i sofaen og det låser seg på en måte i ryggen[emoji53]

Jeg har vondt i underlivet, føles veldig ømt og egentlig som om det er hovent. Blir verre når jeg går og kan være vondt nedover i beina også. Fikk høre det var bekkenløsning.

Jeg har bekkenløsning med tydelige smerter i symfysen, altså fremme. Det kjennes rett og slett ut som om noen har gitt meg et solid spark i musa! Sånn type vondt som man har med et skikkelig ille blåmerke, men det er sentrert akkurat på det lille området. Resten av bekkenet er også ømt og vondt, men det kjennes annerledes ut. Ellers kan jeg beskrive det som om noen har satt en liten jekk inn i symfysen og prøver å brekke meg opp, men det er vel i korte trekk stortsett det som skjer :p

Symfysen kjennes ut som et stort skrubbsår. Det svir og er ømt.. flytter jeg benet til sides skyter det nedover låret på innsiden..

Høres ut som her er flere som har det vondt ja! [emoji53] jeg syns det føles litt som den samme svien jeg bruker å få rett før mensen kommer [emoji28] bare konstant når jeg går, men syns fremdeles at det er bake som er verst.. vanskelig å kle på seg da beinet svikter om jeg prøver å stå kun på ene, vondt å bøye seg fremover, passe på å ikke ta for lange steg etc [emoji28] syns den svien fremme er spesielt irriterende på jobb, når jeg allerede har vondt bak og må kjenne på den konstante svien i tillegg [emoji13] føler dere det er noe som hjelper? Bruker bekkenbelte, går til fysio, pute mellom beina osv [emoji4]

Har samme som deg. Vondt bak på venstreside. Noen dager er det bra andre dager vanskelig å gå. Kjennes ut som nerver i klem eller som noen stikker med noe skarpt bak ved siden av korsryggen. Ifht fremme svir det ofte. Men har og er veldig usikker på smertene der og om det er bekkenløsning eller ei. Er ikke ofte det er ille fremme heldigvis :)

Her sitter bekkenløsningen i symfysen og lysken. Det føles til tider som om hele underlivet skal ramle ut... Haha
I tillegg stivner det og jeg må gå breibeint. Det føles litt som om noe holder ting delt i lysken, lissom at jeg ikke får lukket beina ordentlig. Det verker akkurat på symfysen, så veldig ømt hvis jeg trykker der. Vet ikke om forklaringen var noe god, men sånn det er her.

Back
Topp