Bekkenløsning?

Silje1985

Betatt av forumet
Jeg fikk bekkenløsning i uke 14 sist og endte opp på krykker. Jeg er 6 uker i morra og synes jeg har vondt nå på kveldene. Kan jeg virkelig få det så tidlig? Burde jeg snakke med lege eller noe allerede? :confused:

Jeg kjenner selv noe som ulmer :( fikk det i rundt uke 14 jeg og sist. Trodde ikke det var mulig å få det så tidlig? :O er 7+6 idag..

Det er dessverre fullt mulig :( Hvis dere har hatt effekt av noe behandling tidligere så er det bare å begynne! Lykke til!!

Det kan faktisk komme tidligere og tidligere hvert svangerskap, så det kan være lurt å allerede gjøre tiltak for at det ikke skal bli værre :) er bare litt over 5 uker,og skambenet har vært vondt siden positiv test,antagelig pga hormoner.

Skal til naprapat i morra så skal snakke med henne om det. Evnt be om henvisning fra lege så får jeg er super fysio her i byen som også har bassengbehandling. Kjenner det hadde vært så utrolig deilig!

Høres veldig godt ut :D jeg ønsker svømmekort i julegave, så jeg får løsnet på ting :) vet jeg får henvisning til kiroprakror/fysio og gruppetrening og (ble lovt det i neste sv.skap pga plagene sist).

Kjenner det litt her. Tror det kanskje er fordi det ikke er såååå lenge siden jeg fødte.
Prøver sitter ordentlig osv, men ikke så lett alltid.
Sist gang fikk jeg det bare litt helt på slutten.

Jeg kjenner det allerede også, 6+3

Er 11 år siden sist, men ble aldri helt bra igjen så var forventet for min del

Jeg kjenner det veldig godt selv. Er 7+5. Sleit med å sove i natt fordi det var så ubehagelig. Ringte legekontoret for å bestille 12 ukers kontroll og nevnte i farta at jeg har vondt i bekken allerede, og ønsket time, men fikk bare til svar at de ikke hadde noe ledig før om 4 uker... ønsker jo å forebygge tidlig for å kunne være i jobb lenge ! Syns det var dårlig !

Var det første tegnet jeg hadde på graviditet denne gangen og sist. Det har roet seg litt nå, men gruer meg til det kommer tilbake, Håper bare ikke det blir så ille denne gangen. Hadde trening og svømming samt behandling hver uke forrige svangerskap, men begynte for sent. Denne gangen skal det forebygges om det lar seg gjøre

Jeg kjenner det veldig godt selv. Er 7+5. Sleit med å sove i natt fordi det var så ubehagelig. Ringte legekontoret for å bestille 12 ukers kontroll og nevnte i farta at jeg har vondt i bekken allerede, og ønsket time, men fikk bare til svar at de ikke hadde noe ledig før om 4 uker... ønsker jo å forebygge tidlig for å kunne være i jobb lenge ! Syns det var dårlig !
Kiropraktor kan skrive henvisning til behandling, så hvis du evt går til en kan du jo høre.

Back
Topp