(Kan vera det er lagt ut tråd om dette før, men fant ikkje).
Var te legen i dag og fekk påvist Bekkenløsning... Kjent veldig smerte bak i hofteområdet, særlig itte gåturer, husarbeid, matlaging osv.. I går beg eg å kjenna da meir på framsiå og undersida av bekkenet. So no får eg prøva å lytta litt meir te kroppen min! Men da e ikkje alltid lika enkelt
fekk henvisning til fysio med vannjogging, men no visa det seg at det ikkje er noko fysio her på Gjøvik so drive med dette lenger
eller e ein så ein må betala for. Fekk heldigvis Sm 60% vidare so eg kan slappa av litt innimellom jobb og andre ting.
E da fleire so har fått Bekkenløsning ?! Da e vel litt forskjellige grader av dette også?!
Ka øvelsa/ trening gjere de evt for å halda den i sjakk?!
Var te legen i dag og fekk påvist Bekkenløsning... Kjent veldig smerte bak i hofteområdet, særlig itte gåturer, husarbeid, matlaging osv.. I går beg eg å kjenna da meir på framsiå og undersida av bekkenet. So no får eg prøva å lytta litt meir te kroppen min! Men da e ikkje alltid lika enkelt
fekk henvisning til fysio med vannjogging, men no visa det seg at det ikkje er noko fysio her på Gjøvik so drive med dette lenger
eller e ein så ein må betala for. Fekk heldigvis Sm 60% vidare so eg kan slappa av litt innimellom jobb og andre ting. E da fleire so har fått Bekkenløsning ?! Da e vel litt forskjellige grader av dette også?!
Ka øvelsa/ trening gjere de evt for å halda den i sjakk?!
Last edited:

håpa de greia å halda da i sjakk so da ikkje blir so mykje verre!
) når eg e i gang med støvsuging so vil eg plutselig setta ein bolledeig, tenke ikkje då på at eg må stå ei stund å rulla ut Bollane osv seinare....hehe ska ikkje vera lett når ein har energi men ikkje velvillig kropp
skulle innom på sjekk for kjente lite liv ein dag. Men blei tatt imot på gyn.avd, og alt var bra