Bekkenløsning

Nienor__

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Dere som hadde bekkenløsning under svangerskapet, har den gått over hos dere?
Er snart 10 uker siden fødsel, og jeg har plutselig fått tilbake smertene skikkelig. Var ganske bra fram til forrige uke, kjente det kun hvis jeg hadde overanstrengt meg, men nå kjenner jeg det hele tiden igjen. De siste nettene har jeg slitt med å få sove på grunn av smertene..

Har fortsatt smerter 3 mnd etter fødsel. Kjenner det mest når jeg går tur på asfalt:confused:

Har framleis vondt av og til, 11,5 år etter problemene dukka opp i første svangerskap... Tvilar på at det blir bra nokon gong, men det er ikkje så ille viss eg held meg i nokon lunde form og unngår det som provoserar mest (f.eks. sitte på golvet lenge).

Etter dette svangerskapet heng det litt igjen i symfysen, kjenner det mest når eg snur meg i senga.

3 mnd siden fødsel i dag og jeg er fortsatt ikke bra. De intense og konstante smertene forsvant med en gang han var ute, men får veldig vondt når jeg har vært ute og gått eller holdt på hjemme. Hadde lenge vondt i symfysen, men det har blitt gradvis bedre... Men sinnsykt vondt bak og spesielt på den ene siden. Også sånn at jeg kan ha problem med å løfte beinet på venstre side på kvelden...

Huff, ser at jeg må belage meg på å gå sånn en stund da kanskje. Men lurer på om jeg holder på å få mensen, så lurer på om kanskje hormonene der gjør det verre..

Jeg er for det meste bra, men overdreven aktivitet merkes godt. Mange bakker, lange turer etc. Det går fint å gå 1 times tid, men da merker jeg det i baken. Men vet det tar tid.

Har meldt meg på yoga i august, som burde hjelpe litt på aktiviteter i høst :)

Jeg har kun vondt i ryggen fremdeles. Det har satt seg nede i venstre side... Må noen turer til kiropraktor, og komme i gang med trening igjen. Sistnevnte må vente til magemusklene gror sammen igjen, legen mente det tok noen måneder til... Blæ

Her forsvant absolutt alt av smerter og plager rett etter fødsel, så jeg har vert heldig :) Sett bort i fra brystbetennelser osv :p

Vet ikke om smertene jeg har innimellom er relatert til bekkenløsning eller kneplagene jeg vanligvis kjenner på. Når jeg har presser meg litt verker det fra tærne helt opp i bekken/korsrygg likevell :p tar vimovo så kjenner det bare når jeg ikke tar de ;)

Huff, ser at jeg må belage meg på å gå sånn en stund da kanskje. Men lurer på om jeg holder på å få mensen, så lurer på om kanskje hormonene der gjør det verre..
I alle år etter førstemann blei fødd, har eg heilt klart hatt meir bekkensmerter rundt eggløsning, sikkert samme hormonene som er i sving då som i svangerskap.

Back
Topp