Bekkenløsning

Ønskebarn2017

Elsker forumet
Marsboerne2017
Hadde kraftig bekkenløsning under forrige svangerskap, men nektet å bli sykmeldt før jeg var 28 uker og nesten ikke kunne gå! Dette har gjort så jeg til tider sliter med mye smerter 1,5 år etter barnet ble født!
Jeg har begynt så smått å kjenne på de samme smertene, men syns det er fryktelig flaut å begynne å syte til legen allerede nå, under 5 uker på vei. (Beklager så mye for syteinnlegg)
MEN, hva hadde dere gjort?:)

jeg hadde bedt om fysio terapi nå!
det er nok også en av de innstansene jeg kommer til å be om tidlig. (for å la kroppen jobbe sammen med jobben men i bedre arbeidstillinger og forhåpentligvis mindre smerter ;-) ) fult mulig at også arbeidsgiver skiftet mitt vil påvirke positivt. (mindre avdeling, dog flere arbeidsoppgaver. men mindre løping fra hus til hus) ;-)

Får vel bite i det sure eple da! Huff.. syns virkelig at dette er flaut:( Hadde jeg bare vært over de magiske 12 ukene.

jeg hadde bedt om fysio terapi nå!
det er nok også en av de innstansene jeg kommer til å be om tidlig. (for å la kroppen jobbe sammen med jobben men i bedre arbeidstillinger og forhåpentligvis mindre smerter ;-) ) fult mulig at også arbeidsgiver skiftet mitt vil påvirke positivt. (mindre avdeling, dog flere arbeidsoppgaver. men mindre løping fra hus til hus) ;-)
Glemte jo å sitere deg da:p hilsen syteGuri.

Får vel bite i det sure eple da! Huff.. syns virkelig at dette er flaut:( Hadde jeg bare vært over de magiske 12 ukene.
Syns absolutt ikke du skal tenke at det er flaut! Jeg ville heller tenkt at det var ansvarlig, lurt og helt på sin plass :) Hvis du reagerer tidlig, kan du jo forebygge så det ikke blir så ille som sist! Og det er jo det beste for både deg, graviditeten og familien :)

Syns absolutt ikke du skal tenke at det er flaut! Jeg ville heller tenkt at det var ansvarlig, lurt og helt på sin plass :) Hvis du reagerer tidlig, kan du jo forebygge så det ikke blir så ille som sist! Og det er jo det beste for både deg, graviditeten og familien :)
♡♡ Takk for oppmuntrende ord!! Skal få ring legen imorgen, håper han har forståelse og at jeg kan få dekt behandling! Ønsker virkelig ikke å gå ut i sykmelding allerede i uke 5:( men heller det enn å ødelegge bekken og rygg enda mer!

Jeg har revmatisk sykdom, og sliter med bekken og alle store ledd i utgangspunktet. Jeg er i gang med behandling allerede. Det er det beste for meg, min hverdag, sykdommen, og familien min. :)

Bedre å ta tak i det nå og forebygge, enn å komme så langt at det då vidt hjelper.

Jeg har revmatisk sykdom, og sliter med bekken og alle store ledd i utgangspunktet. Jeg er i gang med behandling allerede. Det er det beste for meg, min hverdag, sykdommen, og familien min. :)

Bedre å ta tak i det nå og forebygge, enn å komme så langt at det då vidt hjelper.
Fine du♡ Ringte legen i dag og fikk time om 1 uke, så da får jeg håpe at det ikke blir noe verre innen den tid - for ellers får jeg bare betale for manuell terapeuten selv!
Så bra du et i gang med behandling, og håper det fungerer for deg:)

Hvilken behandling går du til? Om du ønsker å si det da :)

Back
Topp