Bekkenløsning

Baby-love

Betatt av forumet
Er kun 11 uker på vei, men har begynt å få helt syyyykt vondt nederst i ryggen på høyre side pluss at det stråler ned i benet... Kan dette være bekkenløsning eller bekkenlåsning som jeg så noe annet het... Trodde ikke det var mulig så tidlig. Er mitt første svangerskap så er nybegynner på dette området:) Hvis det ikke bedrer seg over helgen tenker jeg å ta meg en tur til kiropraktor til uka...

Er kun 11 uker på vei, men har begynt å få helt syyyykt vondt nederst i ryggen på høyre side pluss at det stråler ned i benet... Kan dette være bekkenløsning eller bekkenlåsning som jeg så noe annet het... Trodde ikke det var mulig så tidlig. Er mitt første svangerskap så er nybegynner på dette området:) Hvis det ikke bedrer seg over helgen tenker jeg å ta meg en tur til kiropraktor til uka...

Ta en tur til legen å få en henvisning :) jeg fikk det tidlig dette svangerskapet selv..

Tror jeg har bekkenlåsning, jeg og. Er skikkelig vondt ;( føler jeg har alle mulige problemer man kan få allerede. Er 13+5.

Fikk bekkenløsning i uke 9 sist svangerskap og fikk da henvisning til fysio. Fikk det dekt gjennom hele svangerskapet. Nå har jeg også litt bekkenløsning, men ikke i nærheten av hvordan det var sist. Hadde jo tvillinger i magen sist da, så det var jo litt tyngre

Jeg har hatt vondt siden 5+3!:O tok tid før jeg skjønte at det var bekkenlåsning:p

Back
Topp