Bekkenløsning

Wilma89

Forelsket i forumet
7+2 , og har så vondt :-(
Det blir vel neppe bedre?

Fysio på mandag. Håper det gjør underverker ..

Da er vi to.. Er i da i uke 10, begynte forrige uke.. Hadde bekkenløsning i begge mine forrige svangerskap..

Starta da jeg var 5+2 og i uke 8 sist. Allerede starta med bekkenbelte :p

Starta i uke 5, men har tatt seg ekstremt opp. Hadde bekkenløsning forrige svangerskap, men det er allerede nå verre enn det ble sist.

Like mange får bekkenlåsning som løsning. Skjedde meg nå og forrige gang. Legene tror det er bekkenløsning uansett. Ta en tur til kiropraktor! Funka for meg sist og nå hadde jeg drit vondt i uke 6, en tur til kiro også var den saken i orden! :)

7+2 , og har så vondt :-(
Det blir vel neppe bedre?

Fysio på mandag. Håper det gjør underverker ..
Hvordan gikk det? Hjalp det? Har i flere dager nå hatt skikkelig vondt bak i nedre del i ryggen.. Drit vondt å sitte og bevege seg.. Lurte på å ringe fysio eller kiropraktor, naprapat men er usikker.. Hva er best mon tro? Liker ikke å bli knekt..

Hvordan gikk det? Hjalp det? Har i flere dager nå hatt skikkelig vondt bak i nedre del i ryggen.. Drit vondt å sitte og bevege seg.. Lurte på å ringe fysio eller kiropraktor, naprapat men er usikker.. Hva er best mon tro? Liker ikke å bli knekt..

Skjedde ingen umderverker :p Men vet fra forrige sv.skap at det hjelper litt over tid. Samtidig som det gjør at bekkenløsningen ikke blir verrw hvertfall. Fikk noen øvelser for å hjelpe å styrke og stabilisere bekkenet. Så får vi se... :)

Bestill time hos fastlege først. Da får du henvisning til fysiotetapi. Bekkenløsning gir rett på gratis behandling :) Tror ikke knekking er noe man gjør ved bekkenløsning..

Ja, nå er det så gale et jeg verken kan sitte eller gå.. Må nok krype til korset å få en time hos legen i morgen tror jeg.. Dette går ikke..:(

Huff, jeg har ikke hatt det før men kjenner det litt innimellom, og med jobb i barnehage er det ikke alltid like enkelt. Så får vi se hvor lenge jeg holder ut før det tar helt over. Foreløpig kjenner jeg der bare litt innimellom så krysser fingrene på at det ikke blir verre

Sist gang var jeg ikke plaget før på slutten av svangerskapet, og da var jeg ikke så veldig plaget.. men denne gangen har jeg bynt å kjenne smerter allerede! Må vel bare innse at jeg er en del år eldre og noen kilo tyngre enn sist gang :p Håper bare ikke det utvikler seg til å bli veldig ille...

Back
Topp