Bekkenløsning

Sofiemor88

Glad i forumet
Merket i dag at jeg fikk smerter i bekkenet på den ene siden , det er vondt når jeg går og skal sitte eller reise meg opp . Det jeg lurer på er om noen har opplevd at det kommer så tidlig ? Husker at jeg var ikke plaget med bekkenløsning når jeg gikk med førstemann så dette er helt nytt for meg . Trodde sånt kom ikke før lengre ut i svangerskapet . Jeg er bare 7+1 i dag.

Hadde ingenting i første svangerskap og da hadde jeg to i magen!! Begynte vel rundt uke 12 denne gangen. Økt så i rolig tempo med smerter siden. 22 uker nå

I mitt første svangerskap fikk jeg bekkenløsning veldig tidlig.
Var så tidlig at legen ikke trodde på meg først, men han forandra fort mening.

Skrev omtrent samme innlegg tidligere idag :p Eg har plutselig fått bekkenløsning i dag og det er så vondt å bevege seg! Er bare 5+1 idag, så syns det er super merkelig.. Men kommer nok mest av at eg har busset mye på ein sjuk 2 åring i det siste :p

Hadde en del bekkensmerter i starten sist. Så forsvant det og kom tilbake veldig på slutten. Kjenner det godt i bekkenet nå også, men satset på at d forsvinner snart!:P tren styrke! Få hjelp av fysioterapeut til å finne gode øvelser for deg!

Skrev omtrent samme innlegg tidligere idag :p Eg har plutselig fått bekkenløsning i dag og det er så vondt å bevege seg! Er bare 5+1 idag, så syns det er super merkelig.. Men kommer nok mest av at eg har busset mye på ein sjuk 2 åring i det siste :p
Oj da det så jeg ikke før nå kunne skrevet inn på ditt innlegg da syns det er godt at jeg ikke er alene om å merke sånt tidlig har aldri opplevd det før , har et barn på 3 år så da blir det mye løping etter han , har løftet en del på han så glemmer meg helt bort burde ikke løfte så mye når jeg er gravid fort gjort å glemme seg når en har barn fra før som trenger deg . Ble plutselig så hjelpeløs når jeg Fikk ekstreme smerter samme hva jeg gjorde var det ondt måtte benytte meg av krykker som jeg lånte så ille var det . Håper det ikke blir sånn hele svangerskapet.

Begynte å kjenne det i bekkenet når jeg nærmet meg 20 uker.
Etterhvert begynte det å gjøre innmari vondt når jeg gikk mye og satt lenge stille..

Jeg hadde bekkenlåsning med eldste vad 30 uker tror jeg og så gikk det over like fort som det kom. Med eldste satt jeg to måneder i rullestol. Ikke pga bekkenløsning, men heftig nedpress :(

Oj da det så jeg ikke før nå kunne skrevet inn på ditt innlegg da syns det er godt at jeg ikke er alene om å merke sånt tidlig har aldri opplevd det før , har et barn på 3 år så da blir det mye løping etter han , har løftet en del på han så glemmer meg helt bort burde ikke løfte så mye når jeg er gravid fort gjort å glemme seg når en har barn fra før som trenger deg . Ble plutselig så hjelpeløs når jeg Fikk ekstreme smerter samme hva jeg gjorde var det ondt måtte benytte meg av krykker som jeg lånte så ille var det . Håper det ikke blir sånn hele svangerskapet.

Håper virkelig det bare er ein fase no i starten, så får det ver ein laang pause før det kommer igjen! Men er nok lettere å få det når me løfter på disse "små" som ikkje er så små lengre :p Hørres virkelig ikkje kjekt ut når det er så gale, allerede i begynnelsen :/

Jeg er syv uker på vei, og har begynt å kjenne det i bekkenet allerede. Synes dette var fryktelig tidlig, men får bare gjøre det beste ut av det

Ah, så kjipt å få det så tidlig :O Får håpe det gir seg fort og ikke varer hele sv.skapet.

Jeg har ikke kjent noe enda, heldigvis, er 8+3 i dag.
Med førstemann så fikk jeg både låsning og løsning rundt uke 27. Gav seg ikke før nøyaktig 1 uke etter fødsel, da forsvant det bare helt plutselig.

Back
Topp