Bekkenløsning

Novemberskatten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Noen som vet hvordan det kjennes ut? Har aldri (bank i bordet) aldri opplevd det før men nå har jeg vondt helt nederst i korsryggen, en varm smerte som stråler nedover i begge lårene men mest i venstre side :-/

Er dette bekkenløsning?
Og hva kan evt gjøres visst det er det?

Det var ikke slik jeg hadde det. Da kjentes det mer ut som om hele bekkenet var låst. Det hang liksom ikke med i enkelte bevegelser. Når jeg reiste meg kjentes det ut som om bekkenet hang igjen i stolen, og når jeg satt meg kjentes det ut som om bekkenet ble skutt oppover.. Ikke noe særlig varm smerte..

Det var ikke slik jeg hadde det. Da kjentes det mer ut som om hele bekkenet var låst. Det hang liksom ikke med i enkelte bevegelser. Når jeg reiste meg kjentes det ut som om bekkenet hang igjen i stolen, og når jeg satt meg kjentes det ut som om bekkenet ble skutt oppover.. Ikke noe særlig varm smerte..

Ja da hørtes det ikke ut som at det er bekkenløsning jeg har da :-/ Sliter generelt med rygg så godt mulig det forsterkes nå når jeg er gravid :-/ Legen min er på ferie så jeg kan ikke snakke med hun om dette heller ennå før hun er tilbake.

Det er forskjellig hvordan det oppleves, avhengig av om det er muskulært eller hormonelt. Jeg hadde smerter i sete og lårene ingenting i korsryggen

Jeg hadde bekkenlåsning med første mann og kjenner litt tendenser til det nå også. Måten jeg kjenner det på er en lynende smerte som skyter ned i den ene rumpeskalken.

Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre og hvordan jeg skal komme meg gjennom dette for jeg har så vondt at jeg ser ut som en pingvin som går :-P Litt sånn vaggende høy gravid følelse sånn 3+5 uker på vei lissom :-P

Back
Topp