Bekkenløsning

Skogenskongle

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Vi må vel ha en bekkenløsning tråd også :cat:

Siden jeg har så innmari vondt idag, så starter jeg den.
Jeg sliter sånn med vondt i lysken og nedover bena, samt korsryggen. Klarer ikke sitte vanlig lengre. Er det dette som er bekkenløsning?
I såfall syns jeg det starta tidlig iom at jeg bare er 8 uker på vei. :arghh:

Det høres ut som bekkenløsning ja. Jeg har det selv og er 11 uker idag. Meeeen, sist jeg var gravid fant vi det ut nettopp pga bekkenløsning. Og den kom i uke 4-5 sist. Få deg en henvisning til fysio av legen eller noe. Ved trening med fysio kan du holde det i sjakk vertfall. Jeg har også til tider veldig vondt. Men hos meg kom det ikke før uke 10, så jeg har akkurat fått de kjente smertene tilbake.

Såpass. Jeg får bare se hvordan det utvikler seg. Jeg fungerer jo enda :-) men på jobb hvor jeg sitter i en kontorstol hele dagen merkes det godt. Er heldig som har heis på pultene og kan bytte stol ila dagen :)

Såpass. Jeg får bare se hvordan det utvikler seg. Jeg fungerer jo enda :) men på jobb hvor jeg sitter i en kontorstol hele dagen merkes det godt. Er heldig som har heis på pultene og kan bytte stol ila dagen :)
Ja, det er nok sikkert lurt å variere stilling ila dagen. Om det blir verre må du ikke nøle med å få henvisning fra legen. Noen plass er det også ventetid for å komme til fysio.

Fikk vondt i bekkenet tidlig men har vært fin i flere uker. I mitt forrige svangerskap kom det helt på slutten. Nå ligger jeg med pute melllom bena om natta. Passer på "jobbe" rett frem stillinger og gå med korte skritt og gå kortere turer. Igår fikk jeg bevis hvor lite som skal til. Har hatt dunkene bekken igår og i natt og enda vondt. Igår gikk jeg lenger enn vanlig etterfulgt med en runde i senga. Ikke bra. Jordmoren min sa man må finne stillinger i senga hvor beina ikke er spredd for mye. Må jo litt le og men så lite skal til. Håper det slipper igjen skal prøve få svømt litt innemellom og så har jeg lyst teste akupunktur. .

Back
Topp