Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Varierer fra person til person. Du kjenner isåfall smerter framme i lysken som strømmer ned mot knærne. Noen kjenner det også bak og at det strømmer ved korsryggen. Vondt med å gå eventuelt hvis du har sittet for lenge eller vært for lite aktiv.
Hm..aldri hatt det før, men låsning hadde jeg sist.. nå når jeg går får jeg vondt i lysken og bak i ryggen(samme sted som låsning sist),.. argh.. helt annerledes svangerskap dette enn sist. Da hadde jeg ingen plager, nå føler jeg alt kommer.. spørs om guttefølelsen stemmer gitt
Jeg får vondt i symfysen, og lysken.
Hadde ikke noe med førstemann, men fikk det tidlig med andremann.
Og fikk det tidlig tredje svangerskap, men da mistet jeg i uke 10.
Kjenner det også nå i svangerskap nr 4. Så kommer tidlig, håper bare det stabiliserer seg.
Jeg hadde det både i symfysen og ved halebeinet sist og har begynt å kjenne det igjen i symfysen nå. Er veldig forskjellig fra dame til dame hvor smertene sitter. Men fellestegnet er vel at det er vondt i området rundt hoftene når man vrir seg eller når man sklir med beinet. Eller konstant slik som på slutten av svangerskpet sist Kjentes litt ut som at alle beina i mellom hoftene var løse. Ikke noe morsomt, håper du slipper unna det verste Hovedtipset jeg fikk fra fysioen sist var å knipe MASSE og bevege meg så lenge smertene tillot det. Blir vare verre av å sitte i ro lenge.