Bekkenløsning

Varierer fra person til person. Du kjenner isåfall smerter framme i lysken som strømmer ned mot knærne. Noen kjenner det også bak og at det strømmer ved korsryggen. Vondt med å gå eventuelt hvis du har sittet for lenge eller vært for lite aktiv.

Hm..aldri hatt det før, men låsning hadde jeg sist.. nå når jeg går får jeg vondt i lysken og bak i ryggen(samme sted som låsning sist),.. argh.. helt annerledes svangerskap dette enn sist. Da hadde jeg ingen plager, nå føler jeg alt kommer.. spørs om guttefølelsen stemmer gitt

Jeg får vondt i symfysen, og lysken.
Hadde ikke noe med førstemann, men fikk det tidlig med andremann.
Og fikk det tidlig tredje svangerskap, men da mistet jeg i uke 10.
Kjenner det også nå i svangerskap nr 4. Så kommer tidlig, håper bare det stabiliserer seg.

Jeg hadde det både i symfysen og ved halebeinet sist og har begynt å kjenne det igjen i symfysen nå. Er veldig forskjellig fra dame til dame hvor smertene sitter. Men fellestegnet er vel at det er vondt i området rundt hoftene når man vrir seg eller når man sklir med beinet. Eller konstant slik som på slutten av svangerskpet sist:p Kjentes litt ut som at alle beina i mellom hoftene var løse. Ikke noe morsomt, håper du slipper unna det verste;) Hovedtipset jeg fikk fra fysioen sist var å knipe MASSE og bevege meg så lenge smertene tillot det. Blir vare verre av å sitte i ro lenge.

Back
Topp