Bekkenløsning

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Det blir verre og verre. Har jobbet 7,5 timer i dag, og det var veldig vondt. Det var ei rolig vakt til og med.

Kjenner at jeg er opprådd og lei meg nå. Skal jeg ikke klare å jobbe lenger enn dette? Hva skal jeg si til legen min? Hvordan går jeg frem?

Jeg var ikke forberedt på dette, og jeg syns det er vanskelig å takle... Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å jobbe når jeg har det sånn.

Uff :( har ingen råd og komme med, er førstegangs og har ikke bekkenløsning selv. Sender hvertfall over en klem :)

Så utrolig kjipt. Det er jo ikke så mye annet å si til legen utover det du skriver her, og håpe at vedkommende forstår situasjonen din.

Er det slik at får man bekkenløsning, så går det ikke over? Eller kan det hende at om 5-7 uker så er du i bedre form igjen og kan jobbe gradert?

Gå tillege og få henvisning til fysio, det kan hjelpe mye :)

få fortest mulig henvisning til fysio og gradvis sykemelding er til å anbefale. Det KAN gå over men det gjør det ikke av seg selv!
Detter ganske tidlig og hvis du gjør ingenting risikerer du å bare bli gradvis verre... :(
Du har min medfølelse!

Huff :( kom deg til legen så fort du kan og få henvisning til fyso :)

Jeg gikk til fysio sist, det får man gratis om legen spesifiserer at det er bekkenløsning med gangvansker. Denne gangen skal jeg prøve å gå regelmessig til kiropraktor i første omgang. Min jobber veldig med å forebygge bekkenlåsning, som også forverrer seg ved bekkenløsning.

Om det skulle være aktuelt for noen. Pass på å få en kiropraktor som ikke tar inn kunder på samlebånd og bruker fem minutt pr pasient. Min bruker en halv time pr kunde, og selve knekkedelen er det som det brukes minst tid på. Utrolig fornøyd så langt.

Jeg gikk til fysio sist, det får man gratis om legen spesifiserer at det er bekkenløsning med gangvansker. Denne gangen skal jeg prøve å gå regelmessig til kiropraktor i første omgang. Min jobber veldig med å forebygge bekkenlåsning, som også forverrer seg ved bekkenløsning.

Om det skulle være aktuelt for noen. Pass på å få en kiropraktor som ikke tar inn kunder på samlebånd og bruker fem minutt pr pasient. Min bruker en halv time pr kunde, og selve knekkedelen er det som det brukes minst tid på. Utrolig fornøyd så langt.
Min er spesialist på bekken, men pga ryggskaden min sitter ikke behandlingen. Lite vits å gå til henne da og det ble vi enig om :) sluttet i uke 24 sist

Back
Topp