Bekkenløsning

EGB92

Flørter med forumet
Noen som kjenner d allerede? Er ca uke 5 og kjente d i dag.. Har stått i me storreint på jobb, tatt litt pauser.. Hadde ikke blitt helt kvitt d fra forrige gang, men lurer på om d er lille i magen som får d t å blusse litt ekstra nå tro..?
 
Jepp, kjenner det. Usikker på om det er fordi jeg ikke har trent på 3 uker pga forkjølelse eller pga spira, men er vel en kombinasjon tenker jeg? Jeg fikk det først i uke 27 sist, men ble aldri kvitt det etter fødsel. Må trene for å holde det i sjakk nå. Trente på tirsdag for første gang på lenge, og kjenner bekkenet veldig i dag... Bu!
 
Jeg kjenner det allerede, å jeg er ikke mer en 4 uker :( fortsetter det slik blir det et langt svangerskap!
 
Jeg hadde masse bekkenløsning forrige svangerskap. Begynner å kjenne antydning, men tror det er mest at jeg blir fortere sliten i ryggen nå. Spesielt når jeg har vært på jobb.
 
Hvordan kjennes det ut?
Kan kjennes foran, men jeg kjenner d omtrent i korsryggen, bare på venstre sida, stråler nedover rumpeballa og ned i låret, enda værre å gå, regner me at d er bekkenet som starter.. "Godt" å høre at vi er flere da..
 
Fikk det veldig tidlig i forrige svangerskap, men håper jeg slipper den gangen her. Det er ikke godt! Så føler med dere som har fått det allerede <3
Varmt vann kan hjelpe.
 
Kjenner det jeg også, det verker i ryggen? Og nedover hoftene. Kan ikke slappe av og ta det med ro i min jobb som frisør :( håper det ikke bli verre :/
 
Ja, har kjent det siden unnfangelsen, og har bare blitt verre. Så er delvis sykemeldt. Hadde ekstrem bekkenløsning sist.
 
Kan kjennes foran, men jeg kjenner d omtrent i korsryggen, bare på venstre sida, stråler nedover rumpeballa og ned i låret, enda værre å gå, regner me at d er bekkenet som starter.. "Godt" å høre at vi er flere da..
Det høres ikke ut som bekkenløsning, men låsning :) det kan kiropraktor fikse for deg :)
 
Back
Topp