Bekkenløsning?

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Jeg har de siste to dagene merket at jeg får vondt nederst i halebeinet. Kjennes ut som om at det trengs å knekkes opp eller noe :/ Er det noen her inne som har hatt bekkenløsning og kan fortelle meg hvordan dere merket dette i starten og hvordan det kjennes ut? :/

Har begynt å kjenne det allerede jeg også! Til meg sitter det mest forran.. Rundt skambeinet, så vet ikke så mye om hvordan det er å ha bekkenløsning bak! Har hatt ett på bekken låsninger ved forje sv skap mn da var det vondt i korsryggen og nedover beinet :(

Mn bekken plager er utrolig vondt ! Mitt beste tips er : samle føtterne hver gang du reiser deg og har ei STOR pute mellom beina når du sover :)

Lykke til! Håper du slipper store smerter...

Takk håper det ikke er noe som vedvarer, det kom etter trening i går så håååper at det bare har med det og gjøre og ikke er starten på bekkenløsning :/

Har hatt stor nytte av kiropraktor og akupunktur :) eg sliter med bekkenet etter siste svangerskapet for 3 år siden .
Som tipset over ha beina samla (og ikkje sitte med dei i kryss) samme opp av senga samle bein først. Inn og ut av bil med beina samla. Ta korte skritt. Og slapp av når du har vondt. Det blir verre av og stå på videre.

Back
Topp