Bekkenløsning

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Hvordan begynte det hos dere som har før? Husker ikke hvordan det begynte sist.
Har idag hatt vondt i lysken. Skikkelig vondt til tider. Hjelper om jeg stikker fingrene i lysken,men kommer fort tilbake.
Men så kan det jo også være ryggen. Er sykemeldt nå pga ryggen. Legen kalte det for lumbago. Jobbet og sleit litt for mye alene på mandag.
 
Sist gang: var mye kvalm på kveldstid, og en kveld (uke9 tror jeg) bygde jeg opp med puter i senga for å få heva overkroppen, fordi det hjalp. På morran når jeg skulle gå ut av senga, føltes det som et knepp inni høyre hofte, og så klarte jeg ikke å belaste den i det hele tatt, det bare svikta. Kjentes ut som det satt helt løst i hofteleddet, utover dagen ble det bedre, men jeg halta flere dager. Da begynte det også å verke og komme sånne "jagende" smerter ved belastning bak, fra halebeinet og opp til korsryggen. Å sitte var pyton, mye gåing på hardt underlag også. Først mye seinere i svangerskapet fikk jeg vondt i symfysen (foran), typisk inn og ut av bil, lange steg og sånt. Var til kiropraktor og "knakk opp", og på bassengtrening for gravide med bekkenproblemer. Det var bekkenlåsning bak som ga mest smerter, men den ble utløst av bekkenløsningen.
 
Sist gang startet det med smerter i og rundt skambeinet. Etterhvert fikk jeg gangvansker. Da var jeg 16 uker på vei.

Denne gangen startet det på samme vis i uke 7. Håper bare at jeg klarer å holde det i sjakk denne gangen med trening :)
 
Aner ikke om jeg har det, hadde det ikke overhode sist, men nå jeg har begynt å få vondt i/ved venstre hofte:/
 
Hadde vondt i korsryggen og i symfysebeinet. Noen ganger smerter som stråler nedover i foten og verking på yttersiden av hoftene
 
Back
Topp