Bekkenløsning...

Nelly84

Glad i forumet
Sleit veldig med bekkenet sist graviditet. I hele dag har jeg kjent at det svir og stikker i symfysen (eller "skambenet", som det så lekkert kalles). My god. 33 uker igjen :( Flere…?
 
Jeg har kjent litt stikking og murring siste uka, men er langt unna det jeg har hatt før.

Hadde ille bekkenløsning med første. Merka det tidlig med andre også, men da fikk jeg satt inn alle grep og fulgt alle triks helt fra starten av. Da ble det aldri like ille som med første.

Så om det er reell bekkenløsning som er på gang så håper og tror jeg at jeg skal holde det noenlunde i sjakk denne gangen også.
 
Bekkenet mitt ble aldri bra siden sist gang, og kjenner det bedre allerede, så spent på hvordan det blir denne gangen! Har absolutt ingen mulighet for å sykemelde meg pluss at jeg har en liten å ta vare på, så krysser alt jeg har for at det går bedre denne gang!:)
 
I uke 5-6 nå hadde jeg mye verking i hoftene, og bak mellom korsryggen og halebeinet. Gjorde vondt å gå. Det har heldigvis gitt seg, aner ikke hva det var - men det bak var helt likt bekkenlåsningssmertene i forrige sv.skap. Da starta det i uke 9 ca og varte nesten hele veien, var hos kiropraktor som løsna opp, og bassengtrening med fysio for å styrke.
 
Uff sånne bekkenproblemer har jeg ingen erfaring med, men sender dere som sliter med smerter en god klem!
 
Hadde ingen problemer under sist graviditet. Plagene med bekkenet kom etter gutten var ute. Og har ikke blitt bra. Kjenner det veldig nå. 7+0. Vondt å sitte i bilen og på kontoret. Vondt å gå trapper. Om jeg jogger blir jeg helt ødelagt etterpå. Lurer på åssen det skal gå framover jeg...
 
Hadde bekkenløsning fra uke 16 med første, og nå 8+1 har jeg hatt vondt siste uka :/ spesielt på di lengste dagene på jobb. Huff! Kjenner jeg gruer meg til fortsettelsen :/
 
Back
Topp