Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har bekkenløsning allerede, å det startet for 2-3 uker siden, er nå i uke 9. Jeg anbefaler Osteopat, sove med pute mellom bena og gå turer i marka, ikke langs asfalt! Når du kjenner kroppen er sliten så tar du en pause på minimum 10 min hvor du sitter/ligger i en behagelig stilling![]()
Ja jeg har også bekkenløsning, har hatt siden uke 5, er nå 8+4. For min del er det bare hvile og ro som hjelper.
Merker det godt etter aktivitet, blir noe bedre etter noen timer på sofa.
Jeg går til kiropraktor, også kommer jeg til å gå til fysio etterhvert.
Kommer til å bli et laaaaangt svangerskap![]()

Takk for gode råd!
Har lest så mye om hva som hjelper og ikke og det er så mye rart ute å går!
Får man dekket behandlingen?
Jeg er også redd svangerskapet blir ulidelig langt og med dårlige muligheter for sykemelding er det kjipt med bekkenløsning![]()
Du får dekket behandling hos fysio, men da må legen din skrive henvisning, også er det viktig at det står bekkenløsning med gangvansker
Takk, det skal forhåpentligvis ikke bli noe problem da det føles som nervene lugger i klem over venstre rompeballe og plugselig 'hugger" til mens jeg går.Opps sendte litt for tidlig...
Hva jobber du med? Kan jeg spørre hvorfor det er vanskelig med sykmelding?
O
Takk, det skal forhåpentligvis ikke bli noe problem da det føles som nervene lugger i klem over venstre rompeballe og plugselig 'hugger" til mens jeg går.
Jeg er beredskapshjem
Kan jo sykemelde meg, men det er fryktelig synd for barnet også har ikke beredskaps og fosterhjem samme rettigheter som vanligvis da man ikke har arbeidsmiljøloven å støtte seg til. Derfor vil jeg gjerne forebygge om mulig![]()