Bekkenløsning

2gang

Glad i forumet
Er det noen av dere som har bekkenløsning? Jeg hadde veldig sterk bekkenløsning forrige gang, men det ser ut som det skal gå bedre denne gangen.

Jeg er så redd for å få det igjen. Forrige gang klarte jeg nesten ikke gå, bare så vidt på krykker. Og så fikk jeg det igjen da sønnen min var 4 mnd. Det var ikke gøy! Håper all behandlinga og treninga har hjulpet.
Hva gjorde du for å bli kvitt det forrige gang? Har du gjort noe spesiellt mellom svangerskapene?

Gikk til fysio 2 ganger i uka sist jeg var gravid, og etterpå de første 6 mnd. Nå har jeg trent, gått mye i marka. Merker at aerobic ikke er noe for meg, men har drevet en del med yoga og øvelser jeg har fått fra fysio i tillegg til uteaktiviteter. Er heldig og har en aktiv mann. Palding om sommeren virker veldig bra, får styrka ryggen samt gjort den mer bevegelig. Prøver egentlig alt, og forkaster det jeg merker ikke er bra.
Har i det siste merka litt foran, noe jeg ikke liker. har merka at det er viktig å tøye, uansett hvor kort tur jeg har gått.

Back
Topp