Noen som fortsatt er plaget med bekkenet? Til lørdagen er det 7 uker siden fødselen og jeg er fortsatt plaget med det.. Veldig frustrerende når det er bekkenet som setter stopper for lange gåturer og sengekos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må nok komme meg til kiropraktoren igjen ja.. Æsj.. Jeg hadde vondt i bekkenet under fødselen også, men føltes som om smertene forsvant med ungen. Der tok jeg feil! Nå som jeg har blitt aktiv igjen kjenner jeg det godt.. Det er jo bedre, jeg får på meg buksa og sokkene og har ikke gangsperre, men har vondt nå flere dager etter at vi gikk en lang tur :/Jeg var veldig ille i svangerskapet, men nå er jeg nesten fin igjen. Hvis jeg er for aktiv så får jeg vondt, men bare det å kle på seg/ dusje/ gjøre huslige ting uten noe særlig med smerter er deilig etter ni måneder hvor alt dette var vondt.
Så kjedelig at du fortsatt er så mye plaget! Vet det kan ta litt tid før det går tilbake til normalen, men ikke nøl med å oppsøke kiropraktor/fysio.
Håper du blir fort bra<3
Åh såpass! Æsj da :/Åååh det gjør så vondt. Er nødt å komme meg til legen... Sliter med å sove om natta fordi det er vondt. Enda så har jeg glatt laken og pute mellom beina.