bekkenløsning :-(

striiine90

Blir kjent med forumet
Noen som vet om noe som kan hjelpe? Har fått henvisning til fysio men de har ikke noe ledig før etter fødsel:-( noen med erfaringer med kiropraktor eller andre ?

Hvis du har termin i august, så anbefaler jeg at du avlaster mest mulig til at du får time hos Fysio etter termin. Det gjør jeg, med krykker, rullestol, pute mella bena, treningsball for uttøying, og bena mest mulig samlet :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kiropraktor har hjulpet meg, og fysio også. Fikk heller aldri time før fødselen så jeg bare gikk privat, finnes mange fysio som har time på dagen :) Ikke dyrt heller. Akupunktur kan også hjelpe!

(når de sier de ikke har ledig er det med refusjonsavtale, men hvis man betaler selv får man som regel time med en gang. Det andre skal passe inn i budsjettet til kommunen)

Kiropraktikk har vært min redning siden uke 7. Anbefales på det aller sterkeste!

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Takk for svar :-) tror eg skal prøve med kiropraktor, det har jo hjelpt meg mot andre plager i rygg og nakke! Meen så må eg nok også bli bedre til å slappe av og avlaste bekkenet mer... kan man få henvisning til kiropraktor? Eller må jef betale alt selv?

Takk for svar :) tror eg skal prøve med kiropraktor, det har jo hjelpt meg mot andre plager i rygg og nakke! Meen så må eg nok også bli bedre til å slappe av og avlaste bekkenet mer... kan man få henvisning til kiropraktor? Eller må jef betale alt selv?
Betale selv dessverre

Jeg plages også skikkelig med bekkenløsning. Skal til fysio om jeg får time snarest, hvis ikke, så tar jeg tur til kiropraktor. Der er det ikke noe ventetid

Back
Topp