Bekkenløsning...

Ønskebarn2017

Elsker forumet
Marsboerne2017
Hallo vakre damer!!:)
Jeg får ikke sove.. Kroppen forteller hode at den lille jenta i magen kommer til å bli enebarn:p
Jeg ser absolutt ikke noe positivt i noe akkurat nå!
Har dere noen kjerringråd som kan gjøre disse 4 mnd noe enklere!?

PS. Det er virkelig ikke meningen å syte ;)

Med vennlig hilsen
Desperat jente, 24....

Jeg får ikke sove.. Kroppen forteller hode at den lille jenta i magen kommer til å bli enebarn:p

Med vennlig hilsen
Desperat jente, 24....
Hei:)
Jeg får heller ikke sove:) Har vært sengeliggende store deler av dette svangerskapet. Nå ser det kanskje ut som om energien er på vei tilbake. Kjenner at bekkenet verker til tider og håper at det holder seg fint de siste månedene.
Eneste trøst jeg har er at vi har et lite mirakel på vei:) Når babyen er her, er all den "tunge" gravid tiden glemt ( slik har det iallefall vært med meg de andre gangene)
Sender deg en god klem:)

Hei:)
Jeg får heller ikke sove:) Har vært sengeliggende store deler av dette svangerskapet. Nå ser det kanskje ut som om energien er på vei tilbake. Kjenner at bekkenet verker til tider og håper at det holder seg fint de siste månedene.
Eneste trøst jeg har er at vi har et lite mirakel på vei:) Når babyen er her, er all den "tunge" gravid tiden glemt ( slik har det iallefall vært med meg de andre gangene)
Sender deg en god klem:)

Uffda, synd flere skal ha det slik! Ja, det er godt vi kan innkassere premien til slutt!!
Tusen takk, sender en god klem tilbake<3

Med vennlig hilsen
Desperat jente, 24....
Ikke godt å ikke få sove. Jeg sover også dårlig, men har dessverre ingen råd:P eneste jeg prøver er å ha en stor pute mellom beina for å støtte. Noen ganger er det deilig, andre ganger plagsomt;) Håper noen av de andre her har gode råd til deg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bruker ammepute mellom beina når jeg sover, hjelper rygg og bekken. Bruker den som støtte når jeg slapper av i sofaen også, deilig :)

-Fra appen-

Jeg sliter mye om natta selv pga bekkenet.. Har sånn gravidpute som jeg har under magen og mellom bena, men det funker bare når jeg sovner. Må bytte liggestilling svært ofte, og puta følger ikke med :-/
Men en ting som har hjulpet på bekkenet, det er fitflop sko! De koster litt, men nå klarer jeg å gå mer uten å se ut som en 90 år gammel dame med usynlig rullator! :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Har hatt bekkenløsning hele graviditeten, og å være sykemeldt hele svangerskapet tar virkelig på.. men har funnet ut at pute under magen å mellom beina når jeg sover hjelper, for noen hjelper gåturer andre er det bra med sykling. Uansett er deg viktig at du tar det rolig og finner det som passer deg og ikke overanstrenger deg så du tar med deg bekkenplagene videre etter fødsel. Lykke til! Klem♡

Bekkenløysing si uke 7-8 her, og vært 100% sykemeldt si uke 5.
Går t fysioterapaut 1 gong i veko, og går gjennom programmet ho har gitt meg kvar dag.
Formen e veldig variabel, frå å slita med å gå t å nesten ikkje kjenna nåken ting neste dag.
Eg må investera i Doomooammeputa, så har eg både t meg sjøl no, og mini ette fødsel :)

Kjenner meg godt igjen her, sover ikke om natten jeg heller. og det eneste som egentlig hjelper er varmeflaske, har prøvd pute og mye annet, men synes varmeflasken hjelper en del. den hjelper meg også å slappe av litt mer :)
Håper du føler deg bedre snart, og premien er jo verdt det :D lykke til! ;)

Lettere å snu seg med silke/satengpysj om natta. Brukte også ammeputa sist, men har ikke fått somlet meg til å hente den fram enda. Har vært hos fysioterapeut i dag og fått på tape på ryggen, og skal ha tapen på i et par dager. Merker allerede at den river og sliter godt i muskulaturen, så satser på at den hjelper :) Ellers er det lurt å legge vekten på begge beina når man reiser seg. Greit å sitte når man tar på bukse, sokker og sko, for å unngå den verste belastningen. Hjelper å gå tur med korte skritt. Unngår trapper, og holder ut lenger hvis jeg tar små pauser underveis.

Uff bekkenløsning er noko skit ;-) her er eg godt i gang med vondvond bekkenløsning igjen. Eg 'lovde' meg sist at barnet kom til å bli einebarn men no er vi i gang igjen;-) Hehe. Smertene blir heldigvis litt glemt etterpå. Masse lykke til! Her hjelper det litt med silkelaken, puter her og der, massasje og varmepute :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp