Bekkenløsning?

Mami15

Englemamma 14 <3, jentemamma15 <3
Oktoberskattene 2015
Jeg hadd i går min første vakt etter å ha vært sykemeldt i 2 uker. Jobben min er veldig fysisk krevende da jeg jobber som sykepleier på en veldig krevende avdeling.
I går kveld mot slutten av vakten klarte jeg neste ikke å gå! Det var som om jeg hadde fullført et maraton og litt til med sterke smerte nedover fra hoftebeine, stiv i hoftene og vondt i korsryggen.
Når jeg bøyer meg ned så iler det nedover låret.
Dette er mitt første svangerskap så aner jo ikke hvordan ting føles, er bare 12+2.

Noen som kan dele sine erfaringer ? :)

Ville snakka med legen.. for blir bare værre om det er bekkenløsningsplager..om du fortsetter slik :-( d e det lurt å få behandling hos fysioterapi eller litt sykemeldt. Eg har fysisk jobb i fjøs.. er 100% sykemeldt allerede.. ble det nå for to uker siden. Snakk med lege iallfall. . Får må tenke på helsa! :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff ja, høres ut som bekkenløsning. jeg jobber som frisør, og følte det akkurat på samme måte mot slutten av dagen. Jeg ble tilslutt sykemeldt, fordi det var så vondt for meg å jobbe. :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, var veldig forberedt på å få det i svangerskapet pga litt problemer med hoftene/bekkenet tidligere. Men ikke allerede :( har heldigvis gått i ferie så nå blir det beina på bordet og total avslapping :)

Aj det høres ut som du har fått en kraftig bekkenløsning :(
Jeg sier som de andre, søk råd hos lege så fort som mulig. Kan hende du trenger omplassering i svangerskapet hvis en vakt får deg i knestående. Evt sykemelding, men det er jo skrekkelig kjedelig.

God bedring!

Back
Topp