Bekkenløsning?

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hvordan startet det hos dere? Jeg er redd jeg har fått det, igår klarte jeg ikke en gang og sitte.. Det var helt jævlig når jeg skulle reise meg, jeg bare falt i bakken :/ må man bestille time hos fysio? Bekkene slår seg kun vrang når jeg går lange turer og opp tunge bakker.. Men hvis jeg holder meg i ro, går det helt fint!

Hvordan er det med dere??

Sent from my iPhone using BV Forum

Du må få henvisning til fysio av lege i tilfelle.

Rart at du ikke kjenner det av å være helt i ro. Jeg og de fleste blir verre av å være i ro, bekkenet stivner på en måte.

For min del startet det med smerter i halebeinet og i symfysen. Brennende smerte på en måte. Nå går jeg til fysio to ganger i uka, går lang tur med staver i skogen der og så inn å gjøre mange øvelser. Skikkelig trening faktisk;-) å bli stillesittende hjelper i hvertfall ikke.

Du må få henvisning til fysio av lege i tilfelle.

Rart at du ikke kjenner det av å være helt i ro. Jeg og de fleste blir verre av å være i ro, bekkenet stivner på en måte.

For min del startet det med smerter i halebeinet og i symfysen. Brennende smerte på en måte. Nå går jeg til fysio to ganger i uka, går lang tur med staver i skogen der og så inn å gjøre mange øvelser. Skikkelig trening faktisk;-) å bli stillesittende hjelper i hvertfall ikke.

Okei!
Jeg kjenner det! Men det er ikke like ille liksom! Åh, så herlig :) det gjør alt bare verre her.. Får vondt når jeg hoster å nyser og..! Klarer heller nesten ikke snu meg i senga, da må jeg isåfall støtte meg til noe, å bruke alle musklene i armene..

Har den i denne svangerskapet og.
Fikk henvisning fra legen og skal ha vanngym for gravide :-) håper det hjelper her :-)

Har selv bekkenløsning og det er som skrevet lenger opp her ikke veldig behagelig å sitte heller. For min del blir jeg bedre av å variere sitte, stå, ligge og gå. For mye av det ene straffer seg senere.. Kanskje det kan være bekkenlåsning? At bekkenet låser seg innimellom. Det kan komme og gå som jeg har skjønt det, kan få masse hjelp fra fysio og ostopat for det, med bekkenløsning er det verre å gjøre det noe spesielt bedre.. Jeg er ingen lege så anbefaler å gå til legen så du får en undersøkelse :)

Eg og har bekkenløysing.
Strålinga nedover i rompe og lår. Har eg vært veldig aktiv, stråle da nedover symfysen (framme) og...
Merka at formen følge været. Har vært veldig trykkande i dag, og endt med regn, fare for torden, og eg kjenne da veldig godt i bekkenet ...

Off.. Nei, jeg satt for lenge på stolen på skolen. Og der ble jeg sittende gitt.. Alt bare låste seg!

Back
Topp