Bekkenløsning

~Kathrine~

Forumet er livet
Heisann Junijenter!

Jeg har fått noen ubeskrivelige smerter, som jeg ikke kjenner igjen på noen måter!
Slik startet og er det i dag.
Jeg har en gutt fra før, og merket overhode ikke noe av dette den gang (10 år siden).

Det startet med smerter i "underlivet" ikke i selve "høna" men i noen ben der som jeg ikke visste var der.
Trudde det var når hunden min trakk mye når jeg gikk med han.
Men så kom det sterkere å uten hunden.

I den siste uken har det blitt VERRE, det dunker fra lysken hele veien bak til halebeinet.
Ligger jeg på siden (fosterstilling) å skal løfte det ene beinet, så er det ubeskrivelig ont.
Div sittestillinger, om jeg dunker stumpen i noe eller reiser meg plutselig så gjør det enda mer ont.

Føles rett å slett ut som den delen av kroppen min ikke passer sammen med resten...
det er så vanskelig å forklare.

Men det jeg har lest om bekkenløsning så er det i hoftene "hovedproblemet" ligger,
jeg kjenner det ikke der

HJEEEEEEEEEEEELP!

Fortvilt Kathrine

uff,det er sannelig ikke godt å si,men det høres jo ut som bekkenløsning!

selv kan det låse seg når jeg ligge "strak ut " for lenge,eller sitte for lenge i samme stilling.[8|]

håper du blir bedre for det er ikke noe gøy å gå rundt slik[:'(]

Nei det er bra sikkert!

Takker *klem*

Kathrine

ps! GRATTIS MED 1700 INNLEGG [8D][8D][8D]

det var en mager trøst men....[8|]

åja 1700 hehe følger ikke med jeg![:D]

*fniiis*

Sånn hadde jeg det de 3 siste mnd av de to forrige svangerskapene og det var bekkenløsning ja!![:'(]
Håper i det lengste jeg kan unngå det denne gangen... så jeg trener spinning og stram opp for å forebygge...[;)]

Uff, dette hørtes ikkje noe kjekt ut, det kan jo hende det berre er de ligamentene som holder livmoren på plass, som strekker seg, får håpe på det! selv om det vel høres mistenkelig ut som bekkenløsning. bekkenløsning kan vel oppleves forskjellig fra jente til jente akkurat på samme måte som kroppene våre er forskjellige. Ikkje at eg har peiling for eg er så heldig og ikkje kjent noe, til noe slikt. Men eg har to på jobben som også er gravide, begge er nå halvt sykmelte pga bekkenløsning hos den ene sitter det fremme i symfysen og den andre har plager med hoftene.

Kan jo hende det gir seg berre kroppen din får seg litt hvile.
uansett lykke til!

Hei.

Du har nok fått bekkeløsning.  Smertene du beskriver er helt like mine og jeg er sendt på bassegtrening av legen.  Ikke vent med å gjøre noe eller vent til det skal gå over, for det gjør det IKKE!  Sett i gang med trening og få rekvisisjon av legen!  Lykke til!

Er nok bekkenløsning dette ja.. sikkert ikke godt. Uansett har du krav på gratis fysioterapi når du har fått satt diagnosen. Det sa ihvertfall jordmor til meg...[8|]

TAKK FOR ALLE RÅD JENTER!

Ja jeg begynner å tru at det er bekkenløsning som har "rammet" meg....
DESVERRE!!!!

Føler litt på meg at jeg har nåkk å slite med,
men men...det hjelper svært lite å tenke slik.

Syns åsså synd i min kjære, han er helt fortvilt av å se på meg.
han prøver å gjøre det meste, hente ditt, gjøre datt...
å når jeg sir "du trenger ikke" så blir han helt fra seg.

Han snur meg på natta...så han sover like lite som meg å jobber masse.
Men klart det er jo samtidig godt at han tar del i mine smerter.

Men i går sa han, vet ikke hvordan jeg skal klare å takle en fødsel å se
dine smerter da når jeg ikke klarer det så bra allerde NÅ!
Syns han er søt....*hjerte dunk*

Så det jeg skal gjøre nå er å ta det opp med jordmor i dag (skal dit kl 19.00)
så høre hva hun sier. Men det blir vell legen min neste!

takk igjen!

Klem fra Kathrine

Back
Topp