Bekkenløsning

M&M2014

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Er det mange som merker det enda?

Har begynt å kjenne det litt på kvelden :confused: Synes det er litt tidlig?!

Fikk bekkenlåsning på tirsdag. Da var jeg 11+6. Tatt det med ro siden og ikke vært på jobb, kjenner det er bedre nå :-)

Kjenner noe som jeg tror kan være bekkenlåsning (halebeinet og "rumpa"), har kjent det ca. siden uke 12. Nå kjenner jeg at det er noe der hele tiden, men det blir verre utover dagen og ved mye småløping/løfting på jobb. Det var sånn forrige svangerskap også på denne tiden, men det ble heldigvis aldri noe verre. Faktisk, så ble det bedre:)

Sikkert litt dumt spørsmål, men hvordan kjennes bekkenløsning ut? :p

Kjenner noe som jeg tror kan være bekkenlåsning (halebeinet og "rumpa"), har kjent det ca. siden uke 12. Nå kjenner jeg at det er noe der hele tiden, men det blir verre utover dagen og ved mye småløping/løfting på jobb. Det var sånn forrige svangerskap også på denne tiden, men det ble heldigvis aldri noe verre. Faktisk, så ble det bedre:)

Sånn jeg også har det men på tirsdag og onsdag hadde jeg skikkelig problemer med å bevege meg....

Jepp, trode jeg var heldig og at det kanskje kom senere denne gangen,men der tok jeg feil. Bekkenet takket for seg i uke 8.

Startet i uke 9. Går litt opp og ned, men stort sett alltid litt vondt.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Dessverre litt øm i symfysen i dag :( Har et litt trøblete bekken fra før, så får komme meg til behandling over helga...

Kjenner det jeg også... Men stort sett oppfører det seg fint om jeg ikke overdriver aktiviteten.
Noen av dere som er sykemeldt pga bekkenet allerede?

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner det jeg også... Men stort sett oppfører det seg fint om jeg ikke overdriver aktiviteten.
Noen av dere som er sykemeldt pga bekkenet allerede?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp.,, kom meg ikke opp av senga på onsdag så måtte bli hjemme fra jobb. Snakka med legen seinere på dagen og blei sykemeldt ei uke. Har en jobb med mye bevegelse....

Men satser på å være tilbake til midten av uka :-)

Merket det i uke 7 så plutselig ingen ting. :/

Back
Topp