Bekkenløsning?

PrinsesseChristina

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
Er det noen grense på når man kan få bekkenløsning?

<3lille spire, november 14 <3

Fra den dagen man er blitt gravid? :P Har med hormoner å gjøre så kan komme tidlig. Noen er vel plaga før de blir gravide også..

Fra den dagen man er blitt gravid? :P Har med hormoner å gjøre så kan komme tidlig. Noen er vel plaga før de blir gravide også..

Her har jeg det fra sist fødsel for 4,5år siden. Kronisk bekkenleddsyndrom. Blei fortalt da st eg burde vente 10år med å få nr 2... Eg vs 29år, så ganske uaktuelt!! Veldig spent på dette svangerskapet, men har fått høre at eg kan faktisk bli bedre av hormoner i kroppen. Men må uansett ta ks.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg begynte å kjenne det i uke 4.. Fikk det i uke 16 med førstemann og var totalt hjelpetrengende på slutten.. Ble kvitt det når jeg fødte, men kom litt tilbake etter noen mnd

Det kan nok komme når som helst. Jeg kjente det fra uke fem ca denne gangen. Forrige gang var jeg nok et lite stykke over halvveis før jeg kjente noe :)

Det kan dessverre komme når som helst. Har med hormonene i kroppen å gjøre...

Her har jeg det fra sist fødsel for 4,5år siden. Kronisk bekkenleddsyndrom. Blei fortalt da st eg burde vente 10år med å få nr 2... Eg vs 29år, så ganske uaktuelt!! Veldig spent på dette svangerskapet, men har fått høre at eg kan faktisk bli bedre av hormoner i kroppen. Men må uansett ta ks.

Jeg har også kronisk bekkenleddssyndrom, men aldri hørt at man bør vente med ny graviditet? Men så har jeg også hørt fra helsepersonell at bekkenløsning ikke eksisterer og at jeg har psykosomatiske muskelsmerter, så kanskje ikke så rart hvis jeg har gått glipp av litt info...

Jeg har også kronisk bekkenleddssyndrom, men aldri hørt at man bør vente med ny graviditet? Men så har jeg også hørt fra helsepersonell at bekkenløsning ikke eksisterer og at jeg har psykosomatiske muskelsmerter, så kanskje ikke så rart hvis jeg har gått glipp av litt info...
de vet jo ikke noe om dette desverre. så ja jeg har fått høre alt fra å vente i mange år, til at neida det blir bedre av å være gravid.. ejg har vært gjennomundersøkt og forsket på av en kiroopraktor i ett prosjekt på sykehuset her, jeg har vært hos ryggeksperter alle mulige terapeuter osv.. prøvd mye medisiner, medisiner som bla slår ned immunforsvaret, øker faren for kreft osv.. helt sykt!

nå tar jeg superhøye doser D vitamin i sprayform, det som er lovlig å selge i norge er 10iu, jeg tar 3500% mer enn det hver dag, i en spray! i tillegg magnesiumspray/olje som er lokalbehandlende. i tillegg til dette går jeg til naprapat,han er fantastisk! jeg skal i tillegg til en privat revmatolog i trondheim ila sommeren :)

de vet jo ikke noe om dette desverre. så ja jeg har fått høre alt fra å vente i mange år, til at neida det blir bedre av å være gravid.. ejg har vært gjennomundersøkt og forsket på av en kiroopraktor i ett prosjekt på sykehuset her, jeg har vært hos ryggeksperter alle mulige terapeuter osv.. prøvd mye medisiner, medisiner som bla slår ned immunforsvaret, øker faren for kreft osv.. helt sykt!

nå tar jeg superhøye doser D vitamin i sprayform, det som er lovlig å selge i norge er 10iu, jeg tar 3500% mer enn det hver dag, i en spray! i tillegg magnesiumspray/olje som er lokalbehandlende. i tillegg til dette går jeg til naprapat,han er fantastisk! jeg skal i tillegg til en privat revmatolog i trondheim ila sommeren :)

Hjelper dvit og magnesium på bekkenløsning?

Jeg sliter enda med bekkenløsning etter sist svangerskap (9mnd siden). sist var jeg så pleietrengende at det var ikke morsomt engang! Gubben måtte hjelpe meg på do og ordne mat og drikke til meg iløpet av de timene han var på jobb sånn at jeg slapp å bevege meg ut av senga.

Noen som vet om man kan bli satt igang tidligere begrunn av så kraftig bekkenløsning at man ikke fungerer?

Jeg hadde ikke noe med førstemann.

Vet ikke om jeg har bekkenløsning akkurat,men sliter med rygg og bekkenet.
Fikk det vel i ca uke 4-5..

Dro til kiropraktor.Han sa at noe hadde nok skjedd under fødselen med førstemann,
og hormonene nå gjorde at det kom fram.Jeg har visst ekstremt stramme bekkenmuskler bak..

Merker deet ikke helt forsvinner,så har måtte akseptert at jeg må bare leve med det.
Men har 12 ukers kontroll om 1 mnd,så tenker jeg prater litt med legen da og får høre om det er noe hjelp å få etc...

Hjelper dvit og magnesium på bekkenløsning?
jeg har ikke bekkenløsning, men kronisk bekkenleddsyndrom.. leddene som mykes opp før en fødsel i bekkenet stivnet aldri til hos meg igjen.. hadde ikke ekspreimentert med dette uten medisinsk rådgivning. d vitaminen jeg tar er så sterk at den ikke selges i norge 3500% sterkere enn dagsbehovet til normale mennesker :), magesiumen likeså :)

Jeg sliter enda med bekkenløsning etter sist svangerskap (9mnd siden). sist var jeg så pleietrengende at det var ikke morsomt engang! Gubben måtte hjelpe meg på do og ordne mat og drikke til meg iløpet av de timene han var på jobb sånn at jeg slapp å bevege meg ut av senga.

Noen som vet om man kan bli satt igang tidligere begrunn av så kraftig bekkenløsning at man ikke fungerer?
det skjer meget sjelden, det er ikke fare for barnet, og barnet har det tross alt bedre i mange til det er over prematurgrensen :)

Takk for så mange svar:) jeg sliter så sykt med smerter i korsryggen, å jeg må stå i 6 timer når jeg jobber så er ikke veldig deilig kan man si.. men får vel bare vente å se :)

<3lille spire, november 14 <3

Back
Topp