Er det noen grense på når man kan få bekkenløsning?
<3lille spire, november 14 <3
<3lille spire, november 14 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har jeg det fra sist fødsel for 4,5år siden. Kronisk bekkenleddsyndrom. Blei fortalt da st eg burde vente 10år med å få nr 2... Eg vs 29år, så ganske uaktuelt!! Veldig spent på dette svangerskapet, men har fått høre at eg kan faktisk bli bedre av hormoner i kroppen. Men må uansett ta ks.
Sent from my iPhone using BV Forum
de vet jo ikke noe om dette desverre. så ja jeg har fått høre alt fra å vente i mange år, til at neida det blir bedre av å være gravid.. ejg har vært gjennomundersøkt og forsket på av en kiroopraktor i ett prosjekt på sykehuset her, jeg har vært hos ryggeksperter alle mulige terapeuter osv.. prøvd mye medisiner, medisiner som bla slår ned immunforsvaret, øker faren for kreft osv.. helt sykt!Jeg har også kronisk bekkenleddssyndrom, men aldri hørt at man bør vente med ny graviditet? Men så har jeg også hørt fra helsepersonell at bekkenløsning ikke eksisterer og at jeg har psykosomatiske muskelsmerter, så kanskje ikke så rart hvis jeg har gått glipp av litt info...
de vet jo ikke noe om dette desverre. så ja jeg har fått høre alt fra å vente i mange år, til at neida det blir bedre av å være gravid.. ejg har vært gjennomundersøkt og forsket på av en kiroopraktor i ett prosjekt på sykehuset her, jeg har vært hos ryggeksperter alle mulige terapeuter osv.. prøvd mye medisiner, medisiner som bla slår ned immunforsvaret, øker faren for kreft osv.. helt sykt!
nå tar jeg superhøye doser D vitamin i sprayform, det som er lovlig å selge i norge er 10iu, jeg tar 3500% mer enn det hver dag, i en spray! i tillegg magnesiumspray/olje som er lokalbehandlende. i tillegg til dette går jeg til naprapat,han er fantastisk! jeg skal i tillegg til en privat revmatolog i trondheim ila sommeren![]()
jeg har ikke bekkenløsning, men kronisk bekkenleddsyndrom.. leddene som mykes opp før en fødsel i bekkenet stivnet aldri til hos meg igjen.. hadde ikke ekspreimentert med dette uten medisinsk rådgivning. d vitaminen jeg tar er så sterk at den ikke selges i norge 3500% sterkere enn dagsbehovet til normale menneskerHjelper dvit og magnesium på bekkenløsning?
det skjer meget sjelden, det er ikke fare for barnet, og barnet har det tross alt bedre i mange til det er over prematurgrensenJeg sliter enda med bekkenløsning etter sist svangerskap (9mnd siden). sist var jeg så pleietrengende at det var ikke morsomt engang! Gubben måtte hjelpe meg på do og ordne mat og drikke til meg iløpet av de timene han var på jobb sånn at jeg slapp å bevege meg ut av senga.
Noen som vet om man kan bli satt igang tidligere begrunn av så kraftig bekkenløsning at man ikke fungerer?