Bekkenløsning

Mollymus

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Er berre i veke 16, men etter ein lang dag med masse tunge løft, verker bekkenet! :-(
En del tidligare enn eg hadde rekna med :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, bekkenløsning er noe d****. Fikk den rundt uke 20 sist, har hatt svake smerter siden uke 8 som nå har tatt seg opp ;-(

Ja, bekkenløsning er noe d****. Fikk den rundt uke 20 sist, har hatt svake smerter siden uke 8 som nå har tatt seg opp ;-(

Allerede så tidlig? Off da!
Er Ikkje måte på Kva vi må pine oss igjennom for å få et barn! ;-)

Det er ikke lite nei. Men bare sååå verdt det. Tok hastekeisersnitt med første mann etterikke så lette 16 timer, men fikk list på en til 4 dager etter fødselen .
Allerede så tidlig? Off da!
Er Ikkje måte på Kva vi må pine oss igjennom for å få et barn! ;-)

Er 100% sykemeldt.. Er ikke gangfør.. 17 uker på vei! Prøvde meg 50% med halve dager men gjorde vondt verre... Bekkenløsning er dritt..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har hatt det siden uke 10 og det hadde jeg sist også. Behandling tre ganger i uka og sykemeldt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner til den gitt:( her slo bekkenløsninga til før positiv test!!! Var sånn vi oppdaga det... Jaja det går som regel over:)

Jeg er førstegangs og fikk det rundt uke 12.. Er nå i uke 17.. Kjennes ut som om jeg har fallt rett på rumpa på isen. Også stråler det ned mot venstre legg.. Verker mest når jeg går og sitter..

Jeg har fått henvisning til fysio fra lege.. Går derfor på gravid bassengtrening og individuell fysioterapi time! Det anbefales!!!!!!

Viktig å fortsatt være aktiv, men kun frem til smertegrense...

Jeg fikk det etter uke 30 med første man mens denne gangen begynte jeg å få det fra uke 15 :( i tillegg har jeg hoftedysplasi :( klarer neppe å gå må gå med krykker ..

Back
Topp