Bekkenløsning

Tusjen

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Da har jeg fått konstatert bekkenløsning av lege og kiropraktor, og føler at dette blir verre og verre. Er 20+4 i dag, og har hatt ubehag bak i bekkenet/ryggen siden uke 7, og like før jul kom smertene i symfysen. Er 100% sykmeldt da jeg har en sittestillende jobb med lite mulighet for tilrettelegging. Alt er vondt, og føler at verden har gått under siden det er lite jeg får til og blir bare hjemme....
Så dere damer som har eller har hatt bekkenløsning, hva gjorde dere?

Eg går til kiro/fysio 2 ganger i uken, er sykmeldt 60% så jobber 15 timer i uken å av og til er det for masse . Er Konditor, så går mye å har ikke mulighet å sette meg ned å kvile litt .. Behandlingen hjelper slik at eg kommer meg gjennom ukene :)

Ja, jobber 50%
Har en jobb hvor jeg går mye, så sliter veldig utover dagen. Skrittlengden bli kortere og kortere....
Og etter litt hvile når jeg kommer hjem så låser alt seg og jeg må ligge resten av dagen....... :(

Ja jeg har også bekkenløsning. Har min første time hos fysioterapaut i morgen, gleder meg til det, å håper det vil hjelpe litt. Blir bare værre å værre. Nå er jeg 100% sykemeldt også da, å det hjelper veldig mye :)

Skal prøve fysio og vannjogging, så får håpe det hjelper :) men hva bedriver dere dagene med? Her er jeg alene hjemme fra morgen til kveld når sambo er på jobb

Huff, stakkars deg! Det er min store frykt, for slik var både første og andre svangerskap. Jeg tipper at jeg nok får mye de samme plagene nå, men nå skal jeg IKKE bli 100% sykemeldt om det ikke er helt tvingende nødvendig. Tiden ble så lang, og jeg synes det går utover psyke og alt å være hjemme slik. Her får arbeidsgiver pent tilrettelegge etter beste evne, både med arbeidstid og -plass ;)
Det jeg brukte tiden på de to forrige gangene, var fysiotimer, svømmetrening og...ja. Jeg kjedet meg fælt, rett og slett ;)

Back
Topp