Bekkenløsning...

gizmo

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
De siste par dagene har jeg hatt en liten følelse av at bekkenløsningen kommer snikende:dontknow
Og i sted når jeg stod litt bøyd å la inn tøy i vaskemaskinen kjente jeg den stikkende typiske smerten så utrolig godt.. Gah.. Jeg håper virkelig ikke at det kommer mer og mer allerede nå:sad010
Jeg satt nesten fast i sofaen forrige gang fra uke 20 - Og kan ikke forestille meg å få det så ille igjen.. ihvertfall ikke tidligere enn sist.. Trodde ikke det gikk å få det så tidlig, men etter litt googling så ser jeg at det ikke er så uvanlig..

:angry

Noen andre som har hatt dette tidligere og kjent tidlige symptomer på dette?
 
Jeg kjente det i halebeinet allerede før IKM. Nå 4+2 kjennes det tydeligere. Det stikker og knepper litt liksom. Da jeg var gravid i sommer gikk jeg til kiropraktor som mente det var 50-50 for at det var svangerskapsrelatert. Da jeg mista i 11+1 gikk det over umiddelbart- så jeg tenker naturligvis at det var svangerskapsrelatert. Men at det skulle være mulig å kjenne det sååååå tidlig da... Merkelig!
 
jeg hadde d ganske ille de 2 forrige svangerskapene... eg og merket d sånn smålig i bekkenet før positiv test! I dag er d ganske vondt.. ( altså lkke i nærheten av sånn skikkelig vondt, men vondt) :p
 
Forrige gang hadde jeg bare meg selv å tenke på, så er veldig spent på hvordan dette skal gå med en på snart 4 og en mann som er mye borte Men alt går vel ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg merket bekkenlåsning (fikk jeg vite av legen at det var, ikke visste jeg at det var to forskjellige ting) allerede 3+4. Det var da jeg fikk mistanke om at jeg var gravid. Jeg trodde bekkenløsning (og slike ting) var noe man fikk mot midten/slutten av svangerskapet. Jaja, man lærer noe nytt hele tiden!
 
Eg har det! Fikk det i uke 8 forrige gang og begynte å kjenne det litt i uke 4, får behandling og kjenner det innimellom så heldigvis ikkje så gale endå! Uke 7 no
 
Jeg har en bekkenlåsning som har hengt igjen etter et fall i vår. Den slo ut for fullt i jula og var skikkelig vondt. Men løsnet ogerså å si borte etter jeg begynte å trene igjen faktisk :D kjenner det litt innimellom men langt. Nær så ille som det var i jula.

Leste at det ikke er uvanlig å få utslag så tidlig hvis man har en defekt i bekkenet eller en låsning fra før.
 
Jeg har en bekkenlåsning som har hengt igjen etter et fall i vår. Den slo ut for fullt i jula og var skikkelig vondt. Men løsnet ogerså å si borte etter jeg begynte å trene igjen faktisk :D kjenner det litt innimellom men langt. Nær så ille som det var i jula.

Leste at det ikke er uvanlig å få utslag så tidlig hvis man har en defekt i bekkenet eller en låsning fra før.
Ja, da skjønner jeg jo litt hvorfor jeg allerede er plaget.. Hoppet tresteg (friidrett) når eg var 16, landet skevt på ene hoppet, og klarte ikke gå, var bekkenet som låste seg, og noen muskler kom i klem. ER nok derfor jeg ble hardt rammet med de 2 andre, men ikke så tidlig.. hmmmmm, Og trening gjør d bare VÆRRE... liker d dårlig, men må bare innse at eg må fokusere på kosthold framfor trening fremover :p
 
Back
Topp