Bekkenløsning?

Mama23år

Mamma til gutt født juni i 2012.
Noen som har erfaringer? Jeg kjenner smerter i ryggen, nesten sånn jeg kjente murringer under fødselen.. :s trodde først jeg SAterte..? Men er det mulig å ha BL i uke 5? :anyone
 
Ja jeg har hatt dette i 1 uke nå. Har gangsperr lignende smerter i symfysen, hofter og nedover i beina :( verker så og si hele tiden... Hadde det i forrige sv skap men da kom det ikke før i midten av sv. skapet! Kjente d i dag når jeg stod opp og begynnte å bevege meg bare :/
 
Jeg hadde så og si INGEN plager i forrige sv.skap. Så jeg vet ikke hvordan bekkenløsning er eller utarter seg.. Men man kan altså ha det så tidlig som uke 5-6? Kjenner det i ryggen her.. :bootyshake
 
Vanligvis får en ikke bekkenløsning så tidlig. Da er det som regel en defekt eller noe annet som gjør det. Men det er jo tilfeller hvor folk faktisk har fått bekkenløsning så tidlig.

Jeg har ikke bekkenløsning men låsning. Da kjenner du det mer bak rundt halebeinet med ilinger opp i korsryggen og ned på baksiden av lårene.
Denne har hengt igjen siden i vår etter et fall og slo skikkelig ut nå når hormonene begynte å slå seg løs :/
 
Sniker litt.. Jeg fikk bekkenløsning i uke 7 denne gangen, så det er nok fullt mulig dessverre. Håper det ikke er det du har, men hør med legen din, eller en fysio med peil på bekken (ikke alle fysioterapeuter har det). Greit å få det bekrefta/avkrefta så tidlig som mulig :)
 
Jeg har slette med bekkenet etter en skade jeg fikk som 14 åring. Så fikk kraftig bekkenløsning fra uke 21 med nr 1 og 14 med nr 2. Kjenner d allerede denne gang, men igjen fordi jeg har hatt en skade i symfusen nylig.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Kjenner det tilig jeg, men smerten kommer og går til nå :/ Men har vært skikkelig plaget de andre svangerskapene, og har gått 3 år på behandling/trening til osteopat med bekkenet som hjelper litt :) Men gruer meg til slutten av svangerskapet blææææh :p
 
Huff - alle skulle vært foruten bekkenplager! Samtidig som det har sin sjarm...? (For alle andre som ikke har de...og bare tenker at "åh, gravidplager" :) )
 
Det er mulig Desverre:( påbegynt her og
 
Back
Topp