Bekkenløsning?

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Ja lurer på om det er det jeg har fått allerede... Har kjent d i en uke nå... Kjennes som gangsperr fremme nederst i magen og på sidene... Stråler ned over i lårene med gangsperr smerter her også... Varier hvor sterkt jeg kjenner det fra dag til dag, men har kjent det i hele dag uansett hva jeg gjør... Var ganske plaget m bekkenløsning når jeg var gravid m sønnen min. Men da begynnte d ca halveis i svangerskapet... Andre som har begynnt og få d? Syns d var veldig tidlig å få d nå allerede??!
 
Jeg har beggynt! men har hatt en overbelastingsskade i bekkenet pga trening etter jeg fikk sistemann. Så er nok derfor d kjennes så super tidlig denne gangen! Men utrolig slitsomt når jeg verker etter å ha sittet litt for lenge i samme stilling.. vanskelig i jobbsammenheng :/
 
Jeg har beggynt! men har hatt en overbelastingsskade i bekkenet pga trening etter jeg fikk sistemann. Så er nok derfor d kjennes så super tidlig denne gangen! Men utrolig slitsomt når jeg verker etter å ha sittet litt for lenge i samme stilling.. vanskelig i jobbsammenheng :/

Uff ja d er det... Her er det uansett hva jeg gjør... Håper at jeg ev klarer å vente med å bli sykemeldt til jeg er 12 uker...

Men andre som har ev vært gravide før og kan si at bekkenløsning kjennes sånn ut? Syns jeg kan huske d men er jo ett par år siden..
 
Har hørt om dem som har fått bekkenløsning som første graviditetstegn ja :) har vært hardt rammet selv.. uke 23 med 1.mann uke 14 Med 2.mann... og nå kjenner jeg ikke noe mer enn at jeg er litt øm i hoftene når jeg ligger på siden... men vet ikke om jeg har no håp om å slippe unna denne gangen heller... :/ fysio- kiropraktor- basseng trening burde settes i gang til forebygging om du alt har symptomene :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Har hørt om dem som har fått bekkenløsning som første graviditetstegn ja :) har vært hardt rammet selv.. uke 23 med 1.mann uke 14 Med 2.mann... og nå kjenner jeg ikke noe mer enn at jeg er litt øm i hoftene når jeg ligger på siden... men vet ikke om jeg har no håp om å slippe unna denne gangen heller... :/ fysio- kiropraktor- basseng trening burde settes i gang til forebygging om du alt har symptomene :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja burde nok d... Men hadde som sagt vært greit å venta til når jeg er 12 uker og vi kan fortelle d til verden :) så jeg ikke blir nødt å fortelle til arbeidsgiver på hvorfor jeg må stikke av så mye :) men må en så må en jo :)
 
Ja burde nok d... Men hadde som sagt vært greit å venta til når jeg er 12 uker og vi kan fortelle d til verden :) så jeg ikke blir nødt å fortelle til arbeidsgiver på hvorfor jeg må stikke av så mye :) men må en så må en jo :)
Ser den ;) er kjipt å involvere før en er sikker :) jeg har den spyinga jeg må kamuflere for sjefen... lurer på hvor lang tid det funker hehe :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har også begynt.. Kjenner det i setet og ned på innsiden av låra..
Slitsomt å begynne så tidlig.. Lurer på hvordan det får senere? Og hvordan det vil gå på jobb fremover.. Står og går i 8 timer hver dag.. :S skal ta det opp på første legetimen, men den har jeg ikke fått bestillt enda..
 
Har ikke bekkenløsning men bekkenlåsning. Vondt bak med halebeinet istedenfor fremme. Blir bare verre og verre for hver dag :/

Hadde en låsning før jeg ble gravid så det er nok derfor jeg kjenner det allerede.

Må nok ringe kiropraktor og legen på mandag...
 
Back
Topp