mammatil2skatter<3
Forelsket i forumet
Hadde bekkenløsning forrige svangerskap, ganske tidlig, fra uke 20 ca. Nå kjennes det ut som om det er tilbake, kan bekkenløsning komme så tidlig? Er bare 9+3 idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt morsomt at du syntes 20 var tidlig ;-) startet i uke 9 hos meg de to siste rundene... Er i 8 nå,og kjenner starten,såå.. .ja
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
lurer også på det.. og hvordan finner man ut at man har fått det?Kan jeg spørre hvordan og hvor i bekkenet bekkenløsning kjennes? Jeg har ikke vært gravid før, men har hatt bekkenlåsning før. Kjennes det noenlunde likt ut, tro?
Å, jeg hater dette altså. Har selv det jeg ber inderlig om at IKKE er begynnende bekkenløsning, for fy fader, det vil jeg ikke! Men det verker i nedre del av ryggen, i det ene (merkelig!) låret og stråler nedover i den ene skinka. Det er liksom mest på venstre side, og også når jeg ligger i ro. Når jeg står for lenge på t-banen eller går mye på jobb... da må jeg bare legge meg ned til slutt fordi det kjennes ut som at om jeg ikke gjør det sklir jeg fra hverandre liksom
Håper det går over og at jeg bare inbiller meg ting! Er jo kun 10+4............!
Høres veldig ut som hvordan jeg hadde det, sist jeg hadde det. Prøvde akkurat å huske hvordan det føltes ut, foruten om vondt i korsryggen da. Så leste jeg innlegget ditt og bare.ja sånn var det! Sorry, håper det hjelper å slappe av litt. Husker jeg ble sykmeldt fra jobb, og da hjalp det for meg. Krysser fingre for at det jeg kjenner ikke er begynnende bekkenløsning..
Jeg har ubehag som går fra korsrygg/rumpe og som stråler ned i lårene. Var hos fysio i dag pga av nakke og spurte da ang. dette. Hun sa at det ikke trengte å være bekkenløsning, men at det var helt sannsynlig at det var hormonellt! Så da går jeg for den forklaringen :-D
Sist fikk jeg bare plager helt på slutten, uke 36-37. Har ikke tenkt å få det nå i uke 10!