Jeg har hatt vondt i korsrygg/rompa og halebein en stund nå. Kiropraktoren min har sagt at dette er bekkenlåsning. Men den siste uka har jeg begynt å få vondt i skambeinet og innsiden av låra. Det er akkurat som om det er et press på skambeinet og at det er "ømt". Jeg har mest vondt hvis jeg sitter eller ligger (da føles det mest stivt ut), hvis jeg går er det mer ømt.
Jeg merker også en slags "klikkelyd" i skambein-området. Hvis jeg snur meg på en spesiell måte mens jeg står, eller beveger det ene beinet kjenner jeg det "klikket". Det føles nesten ut som at noe gnisser nedi der.
Va er det? Kan det være starten på bekkenløsning? Er dette bekkenløsning?
Jeg er bare ca 16 uker på vei. Er ikke dette litt tidlig?
Det skal sies at jeg sliter med kroppen fra før av (revm.sykdom) men etter jeg ble gravid har jeg blitt elstra dårlig i bekken-område.
Jeg merker også en slags "klikkelyd" i skambein-området. Hvis jeg snur meg på en spesiell måte mens jeg står, eller beveger det ene beinet kjenner jeg det "klikket". Det føles nesten ut som at noe gnisser nedi der.
Va er det? Kan det være starten på bekkenløsning? Er dette bekkenløsning?
Jeg er bare ca 16 uker på vei. Er ikke dette litt tidlig?
Det skal sies at jeg sliter med kroppen fra før av (revm.sykdom) men etter jeg ble gravid har jeg blitt elstra dårlig i bekken-område.