Bekkenløsning..

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Tror jammen meg jeg har fått bekkenløsning jeg. Kanskje det er noe annet? Går det å ha bekkenløsning på bare 1 side?

Sent from my iPhone using BV Forum

Kanskje det er en låsning? Jeg har/hadde det på venstre side bak i bekkenet :) vondt å gå og vondt å sitte over lengre tid.

Ja, deter fullt mulig å kjenne det barepå en side,det kan skifte ogdetkan være en låsning. Jeg harbegynt å kjenne smertene nå.. Syns deterlittvel for tidlig denne gangen men sånn er det med en slarkete kropp

Kanskje det er låsning ja.. Vondt når jeg går eller sitter lenge ja.. Mest på venstre side, men bittelitt på høyre også.

Sent from my iPhone using BV Forum

Gå til kiropraktor og sjekk! Kanskje det kan gjøres noe med! Hadde låsning som ble borte etter behandling forrige svangerskap!

Ja kanskje det var en ide.. Skal til legen fredag neste uke, tar det opp med henne da om det ikke har gitt seg. Det gjør det vel ikke om det er bekkengreier men. Kan jo hende det er noe annet i samme område :p hehe

Du kan få henvisning til fysioterapi av legen. Fysio er gratis men må du til kiropraktor så nådd dessverre betale selv. Men har god erfaring med kiropraktor, er Forøvrig det eneste som fungerer på mitt teite bekken

Back
Topp