Bekkenløsning

*Lindus**

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene <3
I dag har jeg gått litt i butikker, og nå kjenner jeg jammen det i bekkenet. Hadde bekkenløsning og låsninger sist fra uke 16. Det her var da fryktelig tidlig :confused: Håper det ikke går på...

Noen andre som har kjent det allerede?

Oh yes :confused:
Og sist gang hadde jeg ingen plager. Denne uka har det vært plagsomt, og jeg er ikke lenger enn uke 6.

Uff da... begynt denne uka eller?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tror jeg brygger på en bekkenlåsning, stemmer hvertfall overens med symptomene.. har aldri hatt det før så jeg vet ikke hvordan det føles :P Men jeg er hvertfall øm/sår i korsryggen og ned i halebenet, dette forverres dersom jeg går mye eller sitter i spesielle stillinger.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har låsning i bekkenet på venstre side. Måtte være hjemme fra jobb i dag siden jeg har en jobb som tilsier at jeg sitter 7-8 timer om dagen. Skal til kiropraktor på tirsdag igjen, og skal prate med lege på mandag. Måtte si fra til sjefen at jeg er gravid her om dagen siden låsningen hindrer meg litt på jobben, hun smilte og var glad på mine vegne :) håper denne låsningen blir borte ved behandling :)

Jeg har også bekkenlåsning på venstre side. Har hatt det siden uke 3. Blir vel som tidligere svangerskap att låsningen utvikler seg til bekkenløsning i ca uke 20...

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp