Bekkenløsning

Mamma til gutt 3 år

Blir kjent med forumet
Flere som sliter med bekkenløsningssmerter allerede? Jeg er 7 uker på vei. Det svir bak i bekkenet. Hva bør jeg gjøre og eventuelt ikke gjøre? Sist gang ble bekkenet verre og verre for hver dag.

Helst ikke løfte noe særlig eller stå bøyd i skjeve stillinger har jeg hørt.

Henvisning til fysio kanskje? Og evt få litt øvelser som kan være gode? Ellers dårlig med råd...

Jeg sliter veldig med bekkenet allerede og jeg er bare 3+5 :( ikke noe godt:(

Eg slite og veldigt :( gå t legen å få henvisning t fysio .. Eg e 6 +1 i dag å slite å verke når eg går :( men kansje det blir bedre ?

Sent from my iPhone using BV Forum

Var hos kiropraktor i dag, og jeg er 7+3 i dag. Fikk veldig vondt bak i bekkenet på venstre side. Har i ett år hatt små problemer med korsryggen, men vært bra en god stund til nå. Skal tilbake dit på torsdag, så får vi se hva han sier det er...

Takk for rådene jenter. Jeg var hos fastlegen igår og fikk henvisning til fysioterapeut. Men utrolig vanskelig å finne fysioterapeut med driftstilskudd.

Slitt begge svangerskapene og begynner å kjenne det igjen nå.må nok bare innse at jeg må bestille time til kiropraktor igjen... Hadde håpet å komme meg over 15 uker som sist men....

Ja, dette har jeg lurt på også... Var bare litt plaget med bekkenløsning forrige svangeskap - det kjentes ut som stikking i beinet i den ene skinken liksom. Noen andre som kjenner bekkenløsning slik?
Begynner å kjenne på dette allerede nå i uke 6 også og blir litt bekymret for at skal slite dette sv.skapet.... Skal heldigvis til lege i morgen. Håper på henvisning til fysio :)

Dumt spm kanskje, men hvordan kjennes det ut? Jeg har endel stikkinger og smerter i korsryggen dersom jeg beveger meg mye eller ligger i en spesiell stilling, noen ganger iler det ned i bena og ut i hoftene

Sent from my iPhone using BV Forum

bekkentrening, rolige bevegelser, puta mellom knær/lår når man ligger, eller under låra om man ligger på rygg.
har trent bekkenmusklaturen, fordi jeg ville ikke ha det slik som forrige gang, var så vondt å fælt,var også født med hofteleddsdysplasi, og selv om det ble behandler med gips da jeg var lita så plages jeg enda:S

Back
Topp