Bekkenløsning...

SHS

Elsker forumet
...allerede nå :( Det var vel tidlig synes jeg. Noen flere som har begynt å få det?

Ja desverre. Har hatt det helt siden starten:(

Termin 9. februar med første frøet:)

Ja :( Er sykemeldt pga det allerede, har en fysisk jobb. Hadde det ikke sist, så ble overrasket når det plutselig dukket opp. Går til fysio da, håper det hjelper, har en 2-åring jeg gjerne vil fungere for.

Kan noen av dere skrive hvordan dere kjenner det? Jeg har en del vondt i nederste delen av ryggen, litt lengre ned enn selve korsryggen og i sitteknutene i baken. Kan dette være tegn på bekkenløsning? Har normalt ikke ryggplager.

Jeg fikk problemer med ryggen allerede i uke 6. Det sitter i halebeinet, føles det ut som. Aldri hatt det problemet før. Trent mye og vært aktiv. Skjønte med en gang at det var bekkenløsning. Plagene mine har heldigvis blitt bedre. Jeg merker at jeg har vondt hvis jeg sitter i en dyp sofa og skal opp av den. Hvis jeg ligger på ryggen på gulvet og løfter ett og ett bein så merker jeg det veldig godt.

Går til fysio hver uke for det.. holdt på i 4 uker.. men det går greit :) sliter med fibromyalgi til vanlig så er litt vant til smerter i ledd :confused: holder meg i jobb fortsatt å håper de kan tilrettelegge i nye jobben slik at jeg kan fortsette :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjente det i uke 6, begynte med fysio da... Første dag på jobb i dag etter ferie og nå er jeg ødelagt :( Bare å bite tenne sammen å holde ut!

Jeg var vondt i hoftene og i ryggen

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Back
Topp