Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja Er sykemeldt pga det allerede, har en fysisk jobb. Hadde det ikke sist, så ble overrasket når det plutselig dukket opp. Går til fysio da, håper det hjelper, har en 2-åring jeg gjerne vil fungere for.
Kan noen av dere skrive hvordan dere kjenner det? Jeg har en del vondt i nederste delen av ryggen, litt lengre ned enn selve korsryggen og i sitteknutene i baken. Kan dette være tegn på bekkenløsning? Har normalt ikke ryggplager.
Jeg fikk problemer med ryggen allerede i uke 6. Det sitter i halebeinet, føles det ut som. Aldri hatt det problemet før. Trent mye og vært aktiv. Skjønte med en gang at det var bekkenløsning. Plagene mine har heldigvis blitt bedre. Jeg merker at jeg har vondt hvis jeg sitter i en dyp sofa og skal opp av den. Hvis jeg ligger på ryggen på gulvet og løfter ett og ett bein så merker jeg det veldig godt.
Går til fysio hver uke for det.. holdt på i 4 uker.. men det går greit sliter med fibromyalgi til vanlig så er litt vant til smerter i ledd holder meg i jobb fortsatt å håper de kan tilrettelegge i nye jobben slik at jeg kan fortsette