Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vondt i korsryggen, lysken, nedover i beina.
Her kom det som et pang denne gangen. Begynner på fysio i morgen, og krykkene er på plass allerede. Vondt å sitte, ligge, stå, bevege meg generelt.
Med de to andre gikk det gradvis fra uke 7 & 5 (sånn jeg fant ut jeg var gravid).
fikk bekkenløsning i uke 12 og det som gjorde at eg merka det var at jeg fikk vondt i korsryggen, halebeinet føltes vondt og ømt hele veien og det strålte nedoverbeina.
går til fysioterapaut en gang i uka og det hjelper får masse råd og et par øvelser eg jør hjemme og råd om hvor jeg kan legge støtten når jeg ligger, sitter o.l
Hms.. Jeg har det sånn som de to over meg beskriver.. Og i går så hadde jeg først vondt på innsiden av venstre lår, nesten oppi underlivet lissom... Også gikk det ei lita stund så svikta venstre foten min mens jeg stod rett opp og ned. Det varte bare ett sekund eller to (at foten svikta), men det var ekkelt alikevel.
Vet ikke om det er bekkenplager for det har jeg aldri hatt før..