Bekkenløsning...

Februarspire

Flørter med forumet
Noen fler enn meg her som allerede kjenner bekkenet krangler? Jeg visste at jeg var gravid før vi fikk positiv test, nettopp pga vondt bekken.. Har to barn fra før, så håper virkelig at dette vil gå over for en periode..

Jupp.. merker det godt hvis jeg har stått/gått mye

Ja, har hormonell bekkeløsning/låsning. Fantastisk deilig :p

Jepp... Merket det før positiv test... Blir værre for hver gang... Nå er dette mitt 6 barn (oh my god), så gleder meg til slutten... NOT!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har en del bekkenplager jog også :/
Merker det blir værre og værre for hver gang!

Jeg får symfyseløsning, er helt forferdelig på slutten, fordi ingenting hjelper mot det :-/ Gruer meg til det setter igang. Med første begynte det i uke 18, andre mann i uke 7, så jeg er spent denne gangen!

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Er d noe spesielt dere gjør for å holde d i sjakk? Jeg har ikke vært hos lege el no enda. Kjenner d mest i korsryggen og foran.. Slet mye med forrige baby, hu er 3.5 år nå.

Jeg får symfyseløsning, er helt forferdelig på slutten, fordi ingenting hjelper mot det :-/ Gruer meg til det setter igang. Med første begynte det i uke 18, andre mann i uke 7, så jeg er spent denne gangen!

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Det er helt forferdelig :/ Håper jeg slipper unna så lenge som mulig denne gangen, i første svangerskap var det ille nok :/

Merker det litt, men det et bare ubehagelig.. ikke vondt ennå, heldigvis :) var ikke vondt før i uke 30 sist trur jeg.
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Har ikke hatt det før, men har hatt litt vondt i hoftene og nedfor korsryggen på høyre side i det siste. Det gjør det litt vondt å ligge, så jeg våkner flere ganger i løpet av natten og må skifte liggestilling. Kanskje jeg bør nevne det til legen

Back
Topp