Bekkenløsning??

En baby til :)

Glad i forumet
Hei :) Lurer på en ting.. er kun 4+4 idag. Hadde kraftig bekkenløsning forrige svangerskap, men kunne gå uten krykker frem til ihvertfalll 6 måneder.. Det jeg lurer på er, hvor tidlig kan man egentlig få dette? Klarte ikke å kle på meg sokkene imorges, da jeg fikk sånne lynende vonde smerter i lysken når jeg løftet opp benet.. Blir veldig bekymret for at det er bekkenløsning, da jeg har veldig lyst til å kunne være aktiv dette svangerskapet... Noen som vet?

Hos meg var det første svangerskapstegn nå sist. Var vel tre uker på vei og hadde ikke fått positiv test enda... Lykke til!

Tror man kan få det ganske tidlig. Jeg hadde også kraftig bekkenløsning sist. Og begynner å merke det nå. Spesielt i dag. Og drive å gjøre i stand grønnsakshagen var ingen god ide fant jeg ut.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Hva kan jeg gjøre for å hindre at dette utvikler seg? Har gjort ett par tunge løft grunnet møbler som skulle flyttes på, og skjønner jo at det ikke er lurt. Men ellers? Er det NOE jeg kan gjøre for å hindre at jeg blir slik som sist, nå så tidlig? Er veldig avhengig av å kunne bevege meg noenlunde normalt, da jeg har mange barn, fulltidsarbeid og en hektisk hverdag...

Hva kan jeg gjøre for å hindre at dette utvikler seg? Har gjort ett par tunge løft grunnet møbler som skulle flyttes på, og skjønner jo at det ikke er lurt. Men ellers? Er det NOE jeg kan gjøre for å hindre at jeg blir slik som sist, nå så tidlig? Er veldig avhengig av å kunne bevege meg noenlunde normalt, da jeg har mange barn, fulltidsarbeid og en hektisk hverdag...
Jeg ville tatt kontakt med legen for å få henvisning til fysioterapi. Har hørt at vanntrening og slyngetrening skal være bra, men jeg fikk ingen hjelp av fysio (må ha hatt veldig dårlig utdannelse). Håper det er et bedre fyriotilbud der du bor:) Lykke til!:)

Da keg fikk det sist fikk jeg henvisning av legen til fysioterapaut som drev med gruppe trening for gravide med bekkenløsning. Det er å anbefale. Og vanntrening skal være bra. Hadde sjekket ut hva slags tilbud de har der du bor jeg.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Jeg gikk med krykker sist svangerskap og var til behandling etter fødselen også! Men i tillegg hadde jeg en nærve som lå i klem og dermed verker hele venstrefoten. Dagen før jeg testet positivt merket jeg igjen denne nærven, så d var mitt første tegn:P
Jeg skal ringe fysio på tirsdag;) klarte iallefall å holde d noenlunde i sjakk sist!:)

jeg har bekkenløsning. er ikke så lenge siden jeg fødte sist og det har hengt igjen etter da! ble bare verre nå når hormonene kom i sving igjen

Jeg hadde kraftig bekkenløsning sist. Å syns jeg merker det alt. Er 4+3..

På mobilen. Digger appen ♥

Back
Topp