Bekkenløsning..

Drømmer&håper88

Glad i forumet
Er det normalt å ha stikkinger i beinet i tissen liksom og opp i nedre del av magen ved begynnende bekkenløsning? Har en del sånne stikkinger jordmor sa det var normalt, men jeg er fortsatt litt usikker., :/ var litt intenst i sted, men gikk over etter noen min. Vondt i korsryggen, halebeinet og hoftene også:/

Huff, ja, minner meg om forrige gang.. Symfysen min var helt ødelagt, føltes det ut som...

Så de stikkingene er da nornalt? Blir så redd for at det er noe galt, men varer litt så går det over igjen. Sånn er det utover dagen.
Hva er symfyse?:)
Nå er jo ikke jeg lege eller jm, så jeg kan jo ikke si om det er normalt eller ei.. Men hvis det kommer og går i løpet av dagen, så tenker jeg kanskje det er livmoren og alt rundt inni der som strekker på seg, og lager plass til den lille som skal vokse seg stor og sterk?!

Symfysen er skambeinet, der jm måler sf-målet ditt ifra (nede ved høne-pøne :p )

Er du veldig bekymret, så må du ta kontakt med jm/lege igjen!

Nå er jo ikke jeg lege eller jm, så jeg kan jo ikke si om det er normalt eller ei.. Men hvis det kommer og går i løpet av dagen, så tenker jeg kanskje det er livmoren og alt rundt inni der som strekker på seg, og lager plass til den lille som skal vokse seg stor og sterk?!

Symfysen er skambeinet, der jm måler sf-målet ditt ifra (nede ved høne-pøne :p )

Er du veldig bekymret, så må du ta kontakt med jm/lege igjen!
Ja det kan plutselig komme, akkurat som stikk/verking der nede :( kjennes ut som det sitter i sjeden/beinet der nede.. :/ auua!! Er det jeg er mest bekymra for, lagra nr til legevakta i går, blir det mer ille enn det det er nå ringer jeg og hører:)
Aha skjønner :) :P

Jeg har det på samme måte og det er ikke noe farlig her ihvertfall:-)) det er ikke ligamentsmerter ?:)

Åh:) du har sånne stikkinger der nede du og? Kjennes ut som noen stikker noe spisst inni der når det står på:( aner ikke, litt usikker på hva ligamentsmerter er:p

ja innimellom stikker det så hardt at jeg tar meg selv i å rope ganske høyt AU! :p
Ligamentsmerter er de båndene som holder livmora , når de strekker på seg for å gjøre plass , så kan det gjøre rett å slett driiit vondt! Søk på ligamentsmerter på google , og se om du har noe lignende smerter! Disse er ihvertfall helt ufarlige :)

Back
Topp