bekkenløsning?

.klementin.

Blir kjent med forumet
...noen flere som får smerter nederst i ryggen/overgang til rumpa? Når jeg har gått eller stått lenge så gjør det veldig vondt der. Mot kvelden er det ofte slik at jeg nesten ikke klarer å komme meg opp lengre så ille blir det noen ganger. Flere som har det sånn? Kan det ha noe med BL å gjøre? Lurer på om jeg skal prøve å trene ryggen litt eller svømme eller noe og se om det blir bedre.

Jeg har d sånn.. Verker no veldi i korsryggen/rompa,men hos meg stråler det ned i venstre bein! Noen dager er verre enn andre! Mn merker d godt når jeg står på jobb!

Hvis jeg går lange turer så hender det jeg kjenner litt etter en 7-8 km. Men det fort over igjen når jeg har hvilt litt. Håper det blir med det. Kjenner det i korsryggen (høyre) og bare høyre rumpeballe.

Det høres ut som bekkenløsning. Anbefaler deg å gå til legen din og få henvisning til fysioterapeut før det blir verre. God bedring :)

Syns også det høres ut som bekkenløsning. Dra til legen å få deg henvisning til fysioterapi. Det hjalp meg veldig mye sist!

Jeg har noe lignende som deg. Her knaker det og knepper også. Snakke med jordmor om dette på mandag, min lege sendte meg ikke til fyso :( anskaffet ammepute og det hjelper, men fortsatt vondt

takk for svar jenter. Da tror jeg jeg skal ta meg en tur til legen snart og snakke med henne. Så dumt da, jeg som hadde gledet meg til å jobbe i bhg i sommer... :(

Jeg har d sånn.. Verker no veldi i korsryggen/rompa,men hos meg stråler det ned i venstre bein! Noen dager er verre enn andre! Mn merker d godt når jeg står på jobb!
Jeg har det samme, ligger jeg på siden så har jeg drit vondt på begge sidene når jeg våkner:/ gudene vet hva det kan være, for går greit når jeg går og sånn. Men hender jeg får stikk fra midten av ryggen og ned i hofta. Vet heller ikke hva det kan være..:/

Uff, har også merket det en stund, men det har gått over, men nå gjør det kjempevondt og stråler helt ned til beinet, spesielt om jeg har gått en lang tur med hundene eller stått lenge, værste er å sove :(
Får ta å ringe legen min på tirsdag, for det begynner å gjøre alt for vondt nå:/

Gjør mektig vondt her også, men varierer hvor vondt og hvilken side det stråler ned mot.
På jobb biter jeg bare tennene sammen, så får jeg heller bare krype hjem omså..

Har også kjent det en liten stund.. Men ikke noe store greier..
Men i dag etter jobb har jeg hatt stikking i venstre hoft.. skikkelig stikking.. Akkura som mange nåler stikker..
Noen som har vært borti det`?

...noen flere som får smerter nederst i ryggen/overgang til rumpa? Når jeg har gått eller stått lenge så gjør det veldig vondt der. Mot kvelden er det ofte slik at jeg nesten ikke klarer å komme meg opp lengre så ille blir det noen ganger. Flere som har det sånn? Kan det ha noe med BL å gjøre? Lurer på om jeg skal prøve å trene ryggen litt eller svømme eller noe og se om det blir bedre.

Ja, dette er bekkenløsning. Har det akkurat som du beskriver. Jeg fikk henv. til fysio, har vært der for første gang og skal nå dit en gang i uken fremover. Fysio'n nevnte mens jeg var det at ikke alle leger var så flinke til å henvise.. Hun sa også at det å svømme ikke var bra fordi "froskebein" ikke var bra for bekkenet, men de hadde annen svømmetrening de ville ha meg på (timer). Og min fysio var mest opptatt av å løse opp muskler og hadde ikke så god erfaring med treningsøvelser (fordi mange ikke har selvdisiplinen til å utføre dem - jeg innrømmet å stille litt svakt der ;) ), men sa at å stå oppreist og bevege hoftene til høyre og venstre og å bevege dem frem og tilbake var gode øvelser :)

Sniker fra desember og har AKKURAT samme greia. Klarer ikke løfte eller noe... Ikke noe gøy vertfall. Føler med deg :P

Back
Topp