Bekkenløsning

Lykke

Flørter med forumet
idag klarer jeg nesten ikke å gå, har holdt på i huset i mangetimer.... Men kan man få bekkenløsning så tidlig... Hadde ikke noe vondt sist... :schocked028

Er litt bekymret for det samme her... Hadde heller ikke vondt i bekkenet sist gang, så vet egentlig ikke noe om det. Dårlig med hjelp fra meg dessverre, men jeg mener jeg har hørt at det kan merkes tidlig..

bekkenløsning kan komme veldig tilig desverre, mange som tar en g-test pga bekkensymptomer.
jeg fikk bekkenløsning ca uke 20 sist gang, og kjente det veldig tilig denne gang, og skal begynne på fysoterapi nå på onsdag, og håper hun kan hjelpe meg.

om disse smertene dine kommer mere og mere, anbefaler jeg deg å snakke med lege om dette, og få behandling så fort som mulig. Fortere jo bedre ;)

håper bare detter er midlertidlig for dere ;)

go bedring ;)

Jeg har også allerede fått bekkenplager og skal be om henvisning til fysio når jeg skal på legekontroll neste uke.. Siden fett er hormonelt, kan det dessverre komme når som helst i svangerskapet. Få hjelp så fort som mulig er mitt tips!

Bekkenløsning er ikke noe gøy. Jeg er i uke 12 nå og har allerede vært sykemeldt i to uker (med kvalme itillegg). Håper på at det ikke blir verre, men er redd for at det kjennes slik ut.

Med førstemann hadde jeg ikke bekkenløsning. Mens med andremann måtte jeg på krykker!! Klarte nesten ikke gå.
Er nok redd det kommer tilbake denne gangen. Kjenner litt lusa på gangen... Har hatt ett par småsymptomer, men ikke vært plaget enda!

Mye man skal gjennom som gravid. Godt det kommer noe så bra ut av det da :D

Bekkenløsning er noe herk huff :-( mitt krangler og knepper og knaker så be om henvisning i morgen :-) kommer noe godt ut av alt av "plager" da :-D

Sniker fra Desember 2013.

Jeg har fått bekkenløsning allerede (7+2 i dag), fikk bekkenplager da jeg var så tidlig som 5+5. Moren min hadde bekkenløsning fra uke 6, og satt i rullestol siste svangerskapet pga bekkenløsning, så det er dessverre mulig å få trøblete bekken allerede så tidlig :(

Håper du får hjelp hos fysio :)

Med førstemann hadde jeg ikke bekkenløsning. Mens med andremann måtte jeg på krykker!! Klarte nesten ikke gå.
Er nok redd det kommer tilbake denne gangen. Kjenner litt lusa på gangen... Har hatt ett par småsymptomer, men ikke vært plaget enda!
Hmmm så om man slapp unna med førstemann så er man ikke sikra i neste svangerskap altså. Kjipt :-(

Går greit så lenge jeg sitter stille, men beveger jeg meg mye er det så vondt at jeg nesten ikke klarer å gå. Er det sånn bekkenløsning er?

Back
Topp