Har du hatt det? Når merket du at noe var galt? Og hvordan kjente du det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har disse muskulære symptomene også med smerter fra korsrygg og helt Ned til knærne. De er i tillegg til bekkensmertene og manuellterapauten mener de knyttes direkte sammen pga anstrengelse av muskulaturen rundt bekkenet. Og det rimer godt for meg. Sover bedre etter at hun begynte å behandle de muskulære plagene ogsåDette har jeg også lurt litt på!
Har kjent det en liten periode, men har gått litt bedre nå de siste par ukene.
Var hos en massør som mente at det var setemuskulaturen som klemte på isjasnerven på høyre side (har vondt fra ca korsryggen, ned til høyre hofte og ned låret til kneet). Han klemte på en nerve der som jeg kjente veldig godt!
Kjenner det mer etter en dag på jobb (jobber i barnehage med en del løft og aktivitet), da ofte mens jeg er på vei hjem (25 minutters gåtur).
Ettersom massøren min (som er manuellterapeut) mente det bare var muskulært, så tenkte jeg at jeg muligens gikk fri enn så lenge, men spørs om jeg ikke bør ta det opp med jordmor/lege likevel da..
Takk for at du stilte spørsmålet, medbaremeg!, og tusen takk for svar til dere andre