Bekkenløsning??

Marianne*82

Flørter med forumet
Dere som har eller har hatt bekkenløsning, hvordan begynte, og hvordan gjemmes det ut? Jeg skled litt på isen mandag og har etter det vondt på innersiden av symfysen. Brennende/sviende/sprengende følelse.

Lurer på om det er bekkenløsning som er utløst, eller muskel(-fiber) som er mørbanket.

Har fått det samme! Så inni huttiheita vondt i skambeinet, og stråler bakover til rumpa! Klarer nesten ikke å gå i dag :( vil tro vet er bekkenløsning for har jo alldri hatt det sån når jeg ikke var gravid..

Jeg har bekkenløsning både foran i symfysen og bak og smerten foran er helt ubeskrivelig! Denne graviditetene det ikke så vondt som i første og andre, så hjelper å ta det veldig med ro! Høres ut som bekkenløsning ja:( Og den er fryktelig lei og bli kvitt hvis det får satt seg skikkelig i symfysen. I første ss sporet det feil i symfyseleddet pga bekkenløsningen så derfor den grusomme smerten, men dette fikset kiropraktoren men har slitt med smertene. Så pass på når det begynner å værke der nede. Ta det med ro og lytt til kroppen!:)

Takk for svar!
Har utover dagen funnet ut det hjelper veldig å bevege seg uten å "rotere i bekkenet", så da går det fint i greit tempo hjemme. Har lovet meg selv og mannen at jeg skal vurdere i morra hvordan det går, og om det ikke er bra ta kontakt med lege på mandag.

Back
Topp